Secinājumi
1. Kaut arī lauksaimniecības nozare Latvijā samazinās, tā ir attīstīta, augoša, zemnieku piedāvātajai precei ir pieprasījums, kā arī apgrozījums, jo lauksaimniecības produkcijas vērtība Baltijas valstīs pieaugusi par 11% - 28%;
2. Pārtikas nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm un ir lielākā Latvijas apstrādes rūpniecības nozare, kas veido 23,6% no kopējās apstrādes rūpniecības pievienotās vērtības;
3. Zemnieku saimniecība Otaņķi vairāk nekā 20 gadu laikā ir attīstījusies un paplašinājusi savu darbību, uzsākot mājražošanu un atverot veikalus;
4. Z/s Otaņķi cenšas apmierināt visas savu patērētāju vēlmes, paplašinot savu piedātāvo preču sortimentu, kā arī pieprasījums pēc saimniecības mājražojumiem pieaug;
5. Preču sortiments veikalos atšķiras, jo atšķiras arī pieprasījums, tomēr zemnieku saimniecības darbības veids ir kulinārijas izstrādājumu ražošana un pārdošana;
6. Zemnieku saimniecībai galvenie konkurentu radītie draudi ir to atpazīstamība un lielais pārdošanas apjoms, tomēr atšķirībā no konkurentiem z/s Otaņķi produkcija ir ar zemāku cenu.
7. Z/s Otaņķi ir mazs uzņēmums, ir grūti rast vieglākos un lētākos risinājumus, lai piesaistītu jaunus klientus. Arī izmantotās mārketinga aktivitātes ne vienmēr sniedz vēlamos rezultātus.
…