Practice Reports
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga (tirgzinības) prakses atskaite-
Mārketinga (tirgzinības) prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Mārketinga prakses dienasgrāmata | 3 | |
1. uzdevums | 8 | |
2. uzdevums | 9 | |
3. uzdevums | 10 | |
4. uzdevums | 11 | |
5. uzdevums | 12 | |
6. uzdevums | 13 | |
7. uzdevums | 14 | |
8. uzdevums | 15 | |
9. uzdevums | 16 | |
10. uzdevums | 17 | |
11. uzdevums | 18 | |
12. uzdevums | 19 | |
13. uzdevums | 20 | |
14. uzdevums | 21 | |
15. uzdevums | 22 | |
16. uzdevums | 23 | |
17. uzdevums | 24 | |
18. uzdevums | 25 | |
Prakses atskaites kopsavilkums | 27 | |
Prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme | 30 | |
Biznesa vadības koledžas prakses vadītājas recenzija | 31 |
Uzņēmums savu darbību vēršs uz augsta sevisa līmeni, ko ar katru savu darbības gadu cenšas uzlabot priekš klientiem. Mūsdienās daudziem uzņēmējiem, biznesa pārstāvjiem ir ļoti svarīgi pakalpojuma siegšanas ātrums un tā kvalitāte. Uzņēmuma vadība uz to ir vērsusi savu darbības stratēģiju. Rezultātā izveidojot preču piegādi jau dažu stundu laikā, no preču pasūtījuma izdarīšanas brīža. Tas ir svarīgs komonents konkurences vidū. Svarīgi ir arī cenas, taču mūsdienās tās ir vairāk vai mazāk līdzvērtīgasm, tādēļ uzņēmums cenšas attīstīt savu servisu. Attiecīgi izveidojot dažādas sadarbības iespējas ar vairākiem partneriem, tas atvieglina tiešo preču nokļūšanu līdz ražotājam. Labās sadarbības iespējas veidojoties ilgākam laika posmam, arī dod iespēju klientiem piedāvāt izdevīgākus sadarbības iespējas noteikumus. Patstāvīgajiem klientiem tas dod jau ciešāk nostiprināt sadarbību, bet jauniem otenciālajiem klientiem dot interesi sadarboties, rezultātā iegūstot labu servisu. Attīstot uzņēmumu laika gaitā, parādās nepieciešamības pēc papildus personāla, taču arī cenšas veidot uzņēmuma stratēģiju, lai darba izaugsme balstītos uz iespēju nealielināt darba spēku. Attiecīgi jāstrādā ar tehnoloģiju iespējām, lai darbiniekiem tiktu atvieglināts darbs un spētu paveikt vairāk un kvalitatīvāk.
Attiecīgajā nozarē, kurā darbojas uzņēmums ir manāma ļoti liela konkurence. Katrs vēlas iegūt sev vairāk klientus un izmanto tam dažāda vieda metodes. Tam par pamatu tiek veidotas dažādas akcijas, bonusu sitēmas, papildus servisa nodrošinājumi. Veicot klientu pieaisti caur telefona sarunu var secināt no klientiem sadarbības iemeslus ar konkurentiem :
cenas
laika posms, kuru sadarbojas
preču sortiments
Noteicošās ir cenas ar attiecīgajiem produktiem, tas bieži vieži vien ir dominējošais faktors, kas attiecināms uz videja līmeņa birojiem un uz preces patēriņa birojā. Ilgāk sadarbojoties ar klientu attiecīgi izveidojas savas atlaižu sistēmas. Jo ilgāk šī sadarbība turinās, jo lielākas atlaides var piedāvāt piegādātājs. Tas klientam dod drošības sajūtu un velmi sadarboties pēc iesp’;ejas ilgāk. Tādejādi konkurents ir nodrošiājis sev stabilākas iespējas saglabāt klientu loku. Katram jaunam klientam piedāvāt atlaides nebūs stimuls mainīt piegādātāju, jo klientam pašreizējās sistēmas izveide ir pieņemama. Tas ir atkarībā no laika posma un arī no atlaides lieluma. Ļoti noteico’’s ir šis sortimentu daudzums, ko var piedāvāt uzņēmums .…
Veikti dažādi mārketinga procesa izpētes jautājumi uzņēmumā, pamatojoties uz konkrētiem uzdotajiem uzdevumiem.
- Mārketinga (tirgzinības) prakses atskaite
- Prakses atskaite studiju kursā "Mārketings"
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports for university10
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Practice Reports for university18
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university40
Evaluated! -
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for university19
-
Prakses atskaite tirgzinībās
Practice Reports for university17