Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901474
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mārketinga prakses dienasgrāmata    3
  1. uzdevums    8
  2. uzdevums    9
  3. uzdevums    10
  4. uzdevums    11
  5. uzdevums    12
  6. uzdevums    13
  7. uzdevums    14
  8. uzdevums    15
  9. uzdevums    16
  10. uzdevums    17
  11. uzdevums    18
  12. uzdevums    19
  13. uzdevums    20
  14. uzdevums    21
  15. uzdevums    22
  16. uzdevums    23
  17. uzdevums    24
  18. uzdevums    25
  Prakses atskaites kopsavilkums    27
  Prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    30
  Biznesa vadības koledžas prakses vadītājas recenzija    31
Extract

Uzņēmums savu darbību vēršs uz augsta sevisa līmeni, ko ar katru savu darbības gadu cenšas uzlabot priekš klientiem. Mūsdienās daudziem uzņēmējiem, biznesa pārstāvjiem ir ļoti svarīgi pakalpojuma siegšanas ātrums un tā kvalitāte. Uzņēmuma vadība uz to ir vērsusi savu darbības stratēģiju. Rezultātā izveidojot preču piegādi jau dažu stundu laikā, no preču pasūtījuma izdarīšanas brīža. Tas ir svarīgs komonents konkurences vidū. Svarīgi ir arī cenas, taču mūsdienās tās ir vairāk vai mazāk līdzvērtīgasm, tādēļ uzņēmums cenšas attīstīt savu servisu. Attiecīgi izveidojot dažādas sadarbības iespējas ar vairākiem partneriem, tas atvieglina tiešo preču nokļūšanu līdz ražotājam. Labās sadarbības iespējas veidojoties ilgākam laika posmam, arī dod iespēju klientiem piedāvāt izdevīgākus sadarbības iespējas noteikumus. Patstāvīgajiem klientiem tas dod jau ciešāk nostiprināt sadarbību, bet jauniem otenciālajiem klientiem dot interesi sadarboties, rezultātā iegūstot labu servisu. Attīstot uzņēmumu laika gaitā, parādās nepieciešamības pēc papildus personāla, taču arī cenšas veidot uzņēmuma stratēģiju, lai darba izaugsme balstītos uz iespēju nealielināt darba spēku. Attiecīgi jāstrādā ar tehnoloģiju iespējām, lai darbiniekiem tiktu atvieglināts darbs un spētu paveikt vairāk un kvalitatīvāk.
Attiecīgajā nozarē, kurā darbojas uzņēmums ir manāma ļoti liela konkurence. Katrs vēlas iegūt sev vairāk klientus un izmanto tam dažāda vieda metodes. Tam par pamatu tiek veidotas dažādas akcijas, bonusu sitēmas, papildus servisa nodrošinājumi. Veicot klientu pieaisti caur telefona sarunu var secināt no klientiem sadarbības iemeslus ar konkurentiem :
cenas
laika posms, kuru sadarbojas
preču sortiments
Noteicošās ir cenas ar attiecīgajiem produktiem, tas bieži vieži vien ir dominējošais faktors, kas attiecināms uz videja līmeņa birojiem un uz preces patēriņa birojā. Ilgāk sadarbojoties ar klientu attiecīgi izveidojas savas atlaižu sistēmas. Jo ilgāk šī sadarbība turinās, jo lielākas atlaides var piedāvāt piegādātājs. Tas klientam dod drošības sajūtu un velmi sadarboties pēc iesp’;ejas ilgāk. Tādejādi konkurents ir nodrošiājis sev stabilākas iespējas saglabāt klientu loku. Katram jaunam klientam piedāvāt atlaides nebūs stimuls mainīt piegādātāju, jo klientam pašreizējās sistēmas izveide ir pieņemama. Tas ir atkarībā no laika posma un arī no atlaides lieluma. Ļoti noteico’’s ir šis sortimentu daudzums, ko var piedāvāt uzņēmums .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register