Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:761865
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Individuālais mērķi    3
  Individuālā prakses mērķa realizēšanas plāns    3
  Individuālā prakses mērķa realizācija    3
  Konstruktīvs pašvērtējums    5
II.  Mazbērnu attīstības izpēte    7
  Secinājumi    12
  Konstruktīvs pašvērtējums    13
III.  Bērnu ikdienas aktivitāšu vadība    14
  Galveno darbības veidu raksturojums    14
  Organizēto bērnu darbības apraksts    15
IV.  Grupas attīstošās vides izpēte    25
  Konstruktīvs pašvērtējums    29
V.  Dienasgrāmata    30
VI.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    34
VII.  Literatūras saraksts    36
  Pielikums    37
Extract

VI. Konstruktīvs prakses pašvērtējums
Agrīnajā pirmsskolas vecumā bēriem attīstās personības svarīgākās īpašības, kā pašvērtējums, pašcieņa, attīstās saskarsmes prasmes un iemaņas, bērns sāk izprast sociālās lomas, tāpēc arī audzināšanas procesam nepieciešams būt kvalitatīvam. Audzināšanas procesam nepieciešams būt daudzveidīgam un interesantam. Procesam nepieciešams būt jēgpilnam, lai darbošanās sniegtu rezultātus un sekmētu attīstību.
Uzskatu, ka svarīgi, lai audzināšanas process būtu atbilstošs bērnu spējām, interesēm un vajadzībām, jo savādāk nav iespējams panākt sekmīgu zināšanu, prasmju un attieksmju pilnveidošanos. Agrīnajā pirmsskolas vecumā audzināšanas process balstās un bērnu vajadzību apmierināšanas, kuras kā dominējošās ir manipulēšana ar priekšmetiem, un vajadzība pēc saskarsmes ar pieaugušo.
Svarīga ir arī pedagoga spēja regulāri izvērtēt savu darbību, kas izdevies, un kas nē, un novērot bērna sasniegumus.
Atceros, kā pirmās prakses laikā man problēmas sagādāja komunikācija ar prakses vadītāju, biju nedroša savos izteicienos un nepārliecināta par sevi, kas ietekmēja visu manas prakses laiku. Sākoties mazbērnu praksei, sapratu, ka svarīgi ir veidot pozitīvas attiecības ar prakses vadītāju, lai man un apkārtējiem būtu vieglāk strādāt. Uzskatu, ka saskarsme bija ļoti veiksmīga, spēju izteikt savas domas, veikt secinājumus, un kopīgi darboties vienā vidē.
Pateicoties šai pozitīvai saskarsmei, spēju veiksmīgi sevi sagatavot un organizēt darbam, kas atspoguļojās manā veiksmīgā saskarsmē ar bērniem. Izjutu, ka bērni ir atsaucīgi un ieinteresēti, kā arī izpildīja manus norādījumus nodarbību laikā. Uzskatu, ka labi man izdevās, plānot aktivitātes un nodarbības, balstoties uz bērnu spējām, tās nebija bērnam neizprotamas un izraisīja pozitīvas emocijas. Nodarbību laikā saskāros arī nelielām problēmām, kā bērnu izklaidība, bet, manuprāt, veiksmīgi, bez lieliem starpgadījumiem, spēju risināt šīs problēmas. Dažās no nodarbībām, man trūka pieredzes, it īpaši prakses sākumā, kā ar bērniem strādāt, lai viņi izprastu manu vēstījumu. Bet prakses nobeigumā, manas prasmes bija pilnveidojušās, un, vadot nodarbības vai aktivitātes, nebija novērojamas problēmas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1338981
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register