-
Mazbērnu prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Nr. | Chapter | Page. |
I. | Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē | 3 |
Individuālais mērķi | 3 | |
Individuālā prakses mērķa realizēšanas plāns | 3 | |
Individuālā prakses mērķa realizācija | 3 | |
Konstruktīvs pašvērtējums | 5 | |
II. | Mazbērnu attīstības izpēte | 7 |
Secinājumi | 12 | |
Konstruktīvs pašvērtējums | 13 | |
III. | Bērnu ikdienas aktivitāšu vadība | 14 |
Galveno darbības veidu raksturojums | 14 | |
Organizēto bērnu darbības apraksts | 15 | |
IV. | Grupas attīstošās vides izpēte | 25 |
Konstruktīvs pašvērtējums | 29 | |
V. | Dienasgrāmata | 30 |
VI. | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 34 |
VII. | Literatūras saraksts | 36 |
Pielikums | 37 |
VI. Konstruktīvs prakses pašvērtējums
Agrīnajā pirmsskolas vecumā bēriem attīstās personības svarīgākās īpašības, kā pašvērtējums, pašcieņa, attīstās saskarsmes prasmes un iemaņas, bērns sāk izprast sociālās lomas, tāpēc arī audzināšanas procesam nepieciešams būt kvalitatīvam. Audzināšanas procesam nepieciešams būt daudzveidīgam un interesantam. Procesam nepieciešams būt jēgpilnam, lai darbošanās sniegtu rezultātus un sekmētu attīstību.
Uzskatu, ka svarīgi, lai audzināšanas process būtu atbilstošs bērnu spējām, interesēm un vajadzībām, jo savādāk nav iespējams panākt sekmīgu zināšanu, prasmju un attieksmju pilnveidošanos. Agrīnajā pirmsskolas vecumā audzināšanas process balstās un bērnu vajadzību apmierināšanas, kuras kā dominējošās ir manipulēšana ar priekšmetiem, un vajadzība pēc saskarsmes ar pieaugušo.
Svarīga ir arī pedagoga spēja regulāri izvērtēt savu darbību, kas izdevies, un kas nē, un novērot bērna sasniegumus.
Atceros, kā pirmās prakses laikā man problēmas sagādāja komunikācija ar prakses vadītāju, biju nedroša savos izteicienos un nepārliecināta par sevi, kas ietekmēja visu manas prakses laiku. Sākoties mazbērnu praksei, sapratu, ka svarīgi ir veidot pozitīvas attiecības ar prakses vadītāju, lai man un apkārtējiem būtu vieglāk strādāt. Uzskatu, ka saskarsme bija ļoti veiksmīga, spēju izteikt savas domas, veikt secinājumus, un kopīgi darboties vienā vidē.
Pateicoties šai pozitīvai saskarsmei, spēju veiksmīgi sevi sagatavot un organizēt darbam, kas atspoguļojās manā veiksmīgā saskarsmē ar bērniem. Izjutu, ka bērni ir atsaucīgi un ieinteresēti, kā arī izpildīja manus norādījumus nodarbību laikā. Uzskatu, ka labi man izdevās, plānot aktivitātes un nodarbības, balstoties uz bērnu spējām, tās nebija bērnam neizprotamas un izraisīja pozitīvas emocijas. Nodarbību laikā saskāros arī nelielām problēmām, kā bērnu izklaidība, bet, manuprāt, veiksmīgi, bez lieliem starpgadījumiem, spēju risināt šīs problēmas. Dažās no nodarbībām, man trūka pieredzes, it īpaši prakses sākumā, kā ar bērniem strādāt, lai viņi izprastu manu vēstījumu. Bet prakses nobeigumā, manas prasmes bija pilnveidojušās, un, vadot nodarbības vai aktivitātes, nebija novērojamas problēmas.
…
Liepājas Universitātē iesniegts 2013. gada pavasarī. Vērtējums: 10 balles. Saturā iekļauts: 1. Mazbērnu attīstības izpēte; 2. Bērnu ikdienas aktivitāšu vadība; 3. Grupas attīstošās vides izpēte; 4. Dienasgrāmata 5. Konstruktīvs pašvērtējums 6. Individuālais mērķis (tikumiskā audzināšana).
- Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā - psiholoģijas stundas
- Mazbērnu prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Valsts kvalifikācijas prakse mājmācībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā - psiholoģijas stundas
Practice Reports for university31
-
Valsts kvalifikācijas prakse mājmācībā
Practice Reports for university45
-
Novērošanas prakse pirmsskolas pedagoģijā
Practice Reports for university5
Evaluated! -
Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Practice Reports for university28
-
Pirmsskolas izglītības skolotāja kvalifikācijas prakse
Practice Reports for university36