Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673511
 
Evaluation:
Published: 17.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Prakses vērtējums/raksturojums    3
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    4
  Pedagoģiskās prakses darbības plāns    5
  PII 2010./2011. mācību gada darba plāna analīze    6
  PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze    8
  Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm un pirmsskolas skolotāju darbības vērošana un saskarsme ar bērniem analīze    10
  Metodiskā kabineta analīze    20
  Metodiskā kabineta vienas iedaļas analīze    22
  Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu    24
  Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei    26
  Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē    31
Extract

10. Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei
Tēma: „Papīra locīšanas māksla - origami”.
Mērķis: Padziļināt pedagogu zināšanas par papīra locīšanu, to nozīmību uz bērnu attīstību un to izmantošanu nodarbībās.
Uzdevumi:
1. Rosināt pedagogus izmantot papīra locīšanas tehniku rokdarbu nodarbībās;
2. Sniegt informāciju par metodiskā kabinetā izmantojamo literatūru konkrētai tēmai;
3. Daloties pedagogiem pieredzē, iegūt jaunas metodes un paņēmienus papīra locīšanā – origami izmantošanā.

Konsultācijas norises plāns:
1. Teorētiskais izklāsts 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
2. Iepazīstināšana ar literatūru par konkrēto tēmu. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
3. Iepazīstināšana ar metodiķa izveidotajiem uzskates materiāliem. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
4. Pedagogu praktiskā darbība. 20 min. (atbild metodiķis -praktikants).
5. Pedagogu ideju uzklausīšana. 10 min. (atbild pedagogi).
6. Priekšlikumi 10 min. (atbild metodiķis – praktikants).

Telpas noformējums: skolotāji sēdēja uz krēsliem pusaplī pretim man un lielajam ekrānam, jo biju Powepointā sagatavojusi nelielu prezentāciju, kas ietvēra gan nelielu ieskatu origami vēsturē, gan uzskates materiālu, kas skolotājiem ļāva vienkāršāk darboties praktiski. Informāciju par origami meklēju gan internetā, gan no bibliotēkas paņemtajās grāmatās. Man bija ieplānots darbs pie galdiem, jo lokot origami ir nepieciešams stingrs pamats, bet metodiķe man apgalvoja, ka galdi man nav vajadzīgi – skolotājas ir plastiskas un spēj pielāgoties dažādiem apstākļiem. Tā nu skolotājas kā stingro pamatu izmantoja grīdu vai nu savu klēpi.
Telpā man bija iekārtota arī īpaša vietiņa, kur es izveidoju origami grāmatu izstādi, ko skolotājas varēja aplūkot. Grāmatas lielākoties ņēmu no Universitātes bibliotēkas, jo metodiskajā kabinetā informācija un grāmatas par origami bija niecīgas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1332363
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register