-
Metodiskās prakses mape pirmsskolā
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Prakses vērtējums/ raksturojums | 3 |
2. | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 3 |
3. | Pedagoģiskās prakses darbības plāns | 5 |
4. | Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm | 10 |
5. | Pirmsskolas skolotāju darbības vērojums un saskarsmes ar bērniem analīze | 14 |
6. | Metodiskā kabineta analīze | 30 |
7. | Metodiskā kabineta vienas iedaļas izvērsta analīze | 32 |
8. | Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu | 35 |
9. | Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei | 37 |
10. | Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē | 46 |
11. | PII 2009./2010. mācību gada darba plāna analīze | 47 |
12. | PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze | 48 |
PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze.
Pirmsskolas izglītības iestādē sadarbība ar vecākiem notiek visu mācību gadu. Sadarbība ar vecākiem notiek dažādos veidos:
• Individuālais darbs ar ģimeni,
• Pārrunas ar vecākiem – vecāki tiek informēti un izglītoti par konkrētiem audzināšanas aspektiem, kas ir aktuāli visai ģimenei,
• Individuālās konsultācijas,
• Grupas vecāku sapulces – vienu reizi gadā vecāku sapulce tiek organizēta obligāti, ja nepieciešams tiek organizētas vairākas vecāku sapulces mācību gadā,
• Vecāku kopsapulces,
• Vecāku iesaistīšana pirmsskolas iestādes pedagoģiskajā procesā – iesaistās iestādes materiālās bāzes nostiprināšanā, sniedz palīdzību citiem vecākiem, rotaļlaukuma iekārtošana u.c.,
• Grupu vecāku stendi – stendā ievieto norādījumus un padomus vecākiem, lai paplašinātu viņu zināšanas bērnu audzināšanā, tiek ievietoti arī informatīvie materiāli (noteikumi vecākiem, dienas režīms u.c.), vecākiem pateicību raksti par ieguldīto darbu grupiņā vai PII iestādē u.c.
• Pasākumi vecākiem – bērnu un vecāku kopdarbu izstādes („Rudens ziedu, dārzeņu, augļu kompozīcijas” , „Cepures balle” u.c.), Ziemassvētku pasākumi, Tautas dziesmu vakars, Mātes diena, u.c.
Vecāki esot atsaucīgi un izpalīdzīgi, labprāt iesaistās dažādos PII iestādes, grupiņas pasākumos, sapulcēs, labdarības akcijā u.c. Manuprāt, tam visam ir liels nopelns PII darbiniekiem, kad starp vecākiem ir panākta laba sadarbība.
…
1. Prakses vērtējums/ raksturojums 2. Konstruktīvs prakses pašvērtējums......................................................3 3. Pedagoģiskās prakses darbības plāns...................................................5 4. Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm..................10 5. Pirmsskolas skolotāju darbības vērojums un saskarsmes ar bērniem analīze.................................................................................................14 6. Metodiskā kabineta analīze.................................................................30 7. Metodiskā kabineta vienas iedaļas izvērsta analīze.............................32 8. Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu....................................35 9. Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei..............................................................................................37 10. Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē...........................46 11. PII 2009./2010. mācību gada darba plāna analīze...............................47 12. PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze.......................................
- Metodiskās prakses mape pirmsskolā
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
- Prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
Practice Reports for university2
-
Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
Practice Reports for university25
-
Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
Practice Reports for university42
-
Vērošanas prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university34
Evaluated! -
Pedagoģiskās prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
Practice Reports for university4