Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,99 (18%)
Discounted price*:
4,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:624473
Evaluation:
Published: 03.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes raksturojums    4
  Prakses pirmās nedēļas tēma un apakštēmas    6
  Mans dzimtais ciemats    7
  Mana māja    9
  Mans ceļs uz bērnudārzu    11
  Mana ciemata parks    13
  Es – Iecavnieks    15
  Prakses otrās nedēļas tēma un apakštēmas    17
  Koki rudenī    18
  Kā es gatavojos ziemai    20
  Zeme maizes devējiņa    22
  Ābolu grozs    24
  Rudens klāt!    26
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    28
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt, protams bija arī tādas dienas, kad bērni bija pārāk aktīvi un man bija grūti viņus savaldīt. Prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumus vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoga atbalstu.
Atmosfēra grupā ik dienu mainās, jo katru dienu ir kāda spriedzīte starp bērniem. Bērni nāk no dažādām ģimenēm, līdz ar to bērniem ir katra sava uztvere un domāšana un katrs savādāk reaģē uz dažādām lietām.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās laba, bērni bija pozitīvi un katru dienu mani ieraugot priecajās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus, idejas un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk un pareizāk plānot nodarbības.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. Bērniem interesē viss jaunais un vēl nebijušais, tad viņi ir motivētāki un uzmanīgāki, bērniem nepieciešams pārsteiguma moments. Ja ir pārsteiguma moments, tad ir arī interese un uzmanība, kas veicina bērnos domāšanu. Bet ar pārsteigumu ir par maz, jo bērnos ir jāprot noturēt uzmanību, bērnus nogurdina vienveidība nodarbībās. Centos būt radoša, lai bērniem būtu interesanti darboties ar mani, bet diemžēl ne katru reizi man tas sanāca. Bērni labprāt darbojās paši, atbilstoši viņu individuālajām spējām.
Savus darbus centos pildīt pēc iespējas vislabāk, lai neveidotos kaut kādi nesaprašanas momenti. Bet pēc katras nodarbības, vienmēr secināju, ka bija jādara nedaudz savād Pret bērniem biju labsirdīga un atsaucīga, ievēroju to, ka katrs bērns ir individuāls un viņš ir personība.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,95 €
Work pack Nr. 1366841
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/624473

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register