Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,11 (11%)
Discounted price*:
0,88
Purchase
Add to Wish List
ID number:645142
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pieredze    3
  Muzejs un skola    3
  Muzejpedagoģijas programmas    4
  Nodarbība    4
  Aprobācija    5
  Piedāvājuma analīze    5
  Priekšlikumi    6
  Pielikums    7
Extract

NODARBĪBA
Pirms mācību ekskursijas tika novadīta ievada stunda par vulkānu un zemestrīču veidošanu (programmā ir paredzētas divas stundas šī temata apguvei), tika noskatīta mācību filma trīs minūšu garumā, kur vizuāli tika parādīts kas notiek ar litosfēras plātnēm, un kas rezultātā veidojas. Skolēni izpētīja litosfēras plātņu robežu karti (kur tā ir plānākā vai biezākā) un salīdzināja to ar vulkānu izplatības karti (secinājums: kur litosfēras plātnes ir plānākās – tur atrodas vairāk vulkānu).
Skolēni tika iepazināti ar mācību ekskursijas programmu (ko mēs apskatīsim muzejā), laiku (trešdiena, 5. stunda – dabaszinības, pēdējā stunda skolēniem), maršrutu (ar 9. trolejbusu no pieturas “Botāniskais dārzs” līdz pieturai “Stacijas laukums” un tad ar kājām aptuveni 3-5 minūtes) un izmaksām (sabiedriskais transports – e-taloni + muzeja ieejas maksa – 0.71 eiro no katra), drošības un uzvedības kārtības noteikumiem. Nepieciešamo dokumentu parakstīšana.
Mācību ekskursija tika novadīta kā bija ieplānots, bez konfliktu situācijām, apt. no 12.20 līdz 14.00 muzeja apmeklējuma laiks. Skolēnu uzdevums – vajadzēja patstāvīgi izpētīt informāciju no ekspozīcijas par vulkāniem un zemestrīcēm, tad apkopot savākto informāciju, pēc tam izklāstīt savus rezultātus darba lapā (pielikums). Kopumā, skolēni veica pētniecisko darbu un no muzeja vajadzēja tikai interaktīva ekspozīcija, skolēni strādāja grupās patstāvīgi.
Mācību ekskursijas sakumā skolēni saņēma darba lapas un tika iedalīti četrās grupās (2 grupas sākumā strādā ar nepieciešamiem darbam eksponātiem – vulkānu izplatības karte, kur piespiežot pultī attiecīgo pogu, var redzēt, kurā vietā atrodas lielākie vulkāni pasaulē; vulkāniskie ieži; interaktīva spēlē par zemestrīcēm ar jautājumiem, uz kuriem atbildot pareizi var sajust zemestrīces satricinājuma spēku; 2 citas grupas apmeklē citas šī stāvā piedāvātas ekspozīcijas, pēc pusstundas mainās). Pēc tam, kad grupas pabeidza pildīt darba lapas, skolotājas pārbaudīja vai visiem ir viss aizpildīts, vārdi un uzvārdi uzrakstīti, lai visiem būtu ar ko strādāt nākamajā mācību stundā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Muzeju prakses pārskats”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/645142

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register