Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200294
 
Evaluation:
Published: 16.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
Farmaceitiskās kompānijas „PF C” filiāle „PF LATVIJA” Latvijā darbojas no 1997.gada. 17 gadu garumā tā ir spējusi sasniegt „kalna virsotni”, piecus gadus noturoties līderpozīcijās kā kompānija No.1 Latvijā. 2014.gadā kompānija stabili turas top 10 kompāniju augšgalā, aprīlī ierindojoties 4.vietā ar tirgus daļu (MS) 5%.
Uzņēmuma finanšu rādītāji ir stabili, uzņēmumam ir augsta likviditāte un līdzsvaroti bilances rādītāji.
Produktu cenu politika, sadarbības partneru izvēle un citi stratēģiski procesi noris un tiek vadīti, pamatojoties uz izstrādātajām globālajām vadlīnijām, kas tiek pielāgotas mūsu valsts likumdošanai un vajadzībām.
Tāpat kā „PF C”, arī ”PF LATVIJA” dzīves cikls ir ļoti cieši saistīts ar jaunu medikamentu atklāšanu, to izpēti un prasmīgu vadīšanu tirgū.
Kompānijas mūža ilgums jau sasniedzis 165 gadus. Tā ir spējusi noturēties līderpozīcijās farmācijas kompāniju vidū trīs gadsimtu garumā. Tās dzīves līnija sastāv no 8 viļņiem, kuri ir viens par otru augstāki. Tik gara mūža ilguma, veiksmīgas darbības un ilgtermiņa dzīvotspējas pamatā ir:
• laba stratēģiskā plānošana, kuras rezultātā uzņēmums novecošanas posmā – birokrātijas fāzē pieņem stratēģiskus lēmumus un realizē svarīgus projektus, kas nenoved kompāniju līdz darbības izbeigšanas fāzei, bet tas darbību turpina un paplašina, izvēloties gan kvantitatīvo, gan partnerības ceļu;
• jaunu medikamentu sintezēšana un atklāšana, kur katrs jaunatklājums ir inovācija;
• kompānijas kapitāla ieguldīšana, piepērkot meitasuzņēmumus ar tajos esošo medikamentu portfeli, to attīstot, mērķtiecīgi ieguldot investīcijas pētījumos un mārketingā.
• kompānijas prasme sekot pārmaiņām, tās pieņemt un gudri vadīt, kā rezultātā notiek jauninājumi darba organizācijā un procesos uzņēmuma iekšienē, globāla restrukturizācija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register