1. Marketinga speciālistam jāuztur kontakti ar uzņēmuma esošiem klientiem. Tas jādara, lai noskaidrotu viņu vajadzības un piedāvāt citus uzņēmuma produktus un pakalpojumus.
2. Organizēt uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu un produktu reklāmas kampaņas, lai piesaistītu potenciālus klientus un mudinātu viņus izmantot uzņēmuma pakalpojumus.
3. Komercspeciālistu regulāri ir jānosūta uz kursiem un semināriem, kas skar viņa darbības jomu. Komercspeciālistam jāattīsta pārdošanas prasmes, kas ļaus panākt labus rezultātus.
4. Autors uzskata, ka nepieciešams pieņemt darbā vēl vienu darbinieku, kas pildīs pārdošanas speciālista funkcijas. Divu pārdošanas speciālistu starpā sadalīt veicamos pienākumus. Vienam speciālistam jāspecializējas pārdošanas un jauno klientu meklēšanas jomā, otram – komercpiedāvājumu noformēšanā un piedalīšanos konkursos, kā arī darbā ar esošiem klientiem.
5. Pēc autora domām, uzņēmuma vadītājam jāizskaidro komercspeciālistam kādi ir uzņēmuma galvenie mērķi un kādi ir uzņēmuma plāni. Cik veiksmīgi strādās uzņēmums ir atkarīgs arī no komercspeciālista, tāpēc viņam jābūt ieinteresētam uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Komercspeciālistam jācenšas piesaistīt jaunus klientus, kā arī palielināt pastāvīgo klientu loku.
6. Svarīgi izveidot uzņēmuma mājas lapu internetā, lai potenciālie klienti varētu iepazīties ar uzņēmuma piedāvātām precēm un pakalpojumiem, kā arī veidot priekšstatu par pašu uzņēmumu, par uzņēmuma partneriem un klientiem. Tas veidos uzņēmuma pozitīvo tēlu un ļaus piesaistīt vairāk potenciālo klientu, jo mūsdienās jo vairāk un vairāk cilvēku meklē informāciju internetā.…