Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,71 (11%)
Discounted price*:
5,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:773803
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses dienasgrāmata    3
2.  Pārdošanas prakses uzdevumi    12
  1.uzdevums    12
  2.uzdevums    16
  3.uzdevums    18
  4.uzdevums    20
  5.uzdevums    22
  6.uzdevums    24
  7.uzdevums    27
  8.uzdevums    33
  9.uzdevums    35
  10.uzdevums    39
  Ieteikumi pārdošanas procesa uzlabošanai    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
3.  Pārdošanas prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    43
Extract

1. Marketinga speciālistam jāuztur kontakti ar uzņēmuma esošiem klientiem. Tas jādara, lai noskaidrotu viņu vajadzības un piedāvāt citus uzņēmuma produktus un pakalpojumus.
2. Organizēt uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu un produktu reklāmas kampaņas, lai piesaistītu potenciālus klientus un mudinātu viņus izmantot uzņēmuma pakalpojumus.
3. Komercspeciālistu regulāri ir jānosūta uz kursiem un semināriem, kas skar viņa darbības jomu. Komercspeciālistam jāattīsta pārdošanas prasmes, kas ļaus panākt labus rezultātus.
4. Autors uzskata, ka nepieciešams pieņemt darbā vēl vienu darbinieku, kas pildīs pārdošanas speciālista funkcijas. Divu pārdošanas speciālistu starpā sadalīt veicamos pienākumus. Vienam speciālistam jāspecializējas pārdošanas un jauno klientu meklēšanas jomā, otram – komercpiedāvājumu noformēšanā un piedalīšanos konkursos, kā arī darbā ar esošiem klientiem.
5. Pēc autora domām, uzņēmuma vadītājam jāizskaidro komercspeciālistam kādi ir uzņēmuma galvenie mērķi un kādi ir uzņēmuma plāni. Cik veiksmīgi strādās uzņēmums ir atkarīgs arī no komercspeciālista, tāpēc viņam jābūt ieinteresētam uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Komercspeciālistam jācenšas piesaistīt jaunus klientus, kā arī palielināt pastāvīgo klientu loku.
6. Svarīgi izveidot uzņēmuma mājas lapu internetā, lai potenciālie klienti varētu iepazīties ar uzņēmuma piedāvātām precēm un pakalpojumiem, kā arī veidot priekšstatu par pašu uzņēmumu, par uzņēmuma partneriem un klientiem. Tas veidos uzņēmuma pozitīvo tēlu un ļaus piesaistīt vairāk potenciālo klientu, jo mūsdienās jo vairāk un vairāk cilvēku meklē informāciju internetā.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pārdošanas prakses atskaite”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/773803

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register