Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341708
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ” Aizkraukles ATU” darbība    4
1.1.  Aitobusu parka dibināšana un attīstība    4
1.2.  Pasažieru pārvadājumu licenzēšana    5
1.3.  SIA ” Aizkraukles ATU’’ darbinieku struktūra    6
1.4.  Pasažieru pārvadājumu mērķis un pārvadājumu nodrošināšana rajonā    7
1.5.  Pasažieru autobusu izmantošanas kārtība    9
1.6.  Vietu rezervēšana un pasažieru iekāpšana    10
1.7.  Rīcība autobusā atrastu lietu gadījumā    11
1.8.  Maršruta autobusa tehniskie bojājumi, piespiedu apstāšanās ceļā    11
2.  Aizkraukles rajona ceļu infrastruktūras raksturojums    12
2.1.  Autoceļu stāvoklis un infrastruktūra    12
2.2.  Transporta pakalpojumi    14
  Autobusu saraksts ( uz 01.01.2006 )    16
2.3.  Galvenās Aizkraukles rajona autoceļu problēmas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

1.SIA”AIZKRAUKLES ATU ” DARBĪBA
1.1. Autobusu parka dibināšana un attīstība
Rajona pašvaldības autotransporta bezpeļņas uzņēmums SIA ”Aizkraukles ATU”( turpmāk tekstā- ”uzņēmums”) ir izveidots 1992. gadā, tam atdaloties no Ogres 10. autokombināta un kļūstot par pastāvīgu uzņēmumu.
Uzņēmums atradās ļoti smagos ekonomiskajos apstākļos. Darbība tika uzsākta ar novecojušu autobusu parku, galvenokārt, LAZ markas benzīna autobusiem. Tikai 1996. gadā, kad valstī tika ieviesta pasažieru pārvadājumu dotēšanas sistēma, radās rezerves fondi, no kuriem varēja iegādāties gan jaunus, gan lietotus transporta līdzekļus, lai kaut nedaudz uzlabotu esošo autoparku. Stacija ir uzlabojusies, bet vēl joprojām trūkst līdzekļu, lai veiktu pilnīgu nolietojušās un neekonomiskās tehnikas nomaiņu. Pašlaik uzņēmums pats cenšas iegādāties jaunus autobusu un gan paplašināt, gan uzlabot autobusu parku un autoostu (sk. 1.1. att). Visefektīvāk ir iegādāties jaunus autobusus, jo līdz ar to mazinās izdevumi par remontiem un to atjaunošanu. Kā pieredze rāda, tad jauniem autobusiem vismaz 5 gadus nav nepieciešama nekāda remonta veikšana. Uzņēmums iegādājas gan jaunus, gan mazlietotus autobusus uz līzinga, jo nav tik daudz brīvo līdzekļu tūlītējai iegādei skaidrā naudā. Pēdējos gados autobusu parks var lepoties ar komfortabliem un labiem autobusiem. Tas paver iespējas veikt ne tikai maršruta regulāros pārvadājumus, bet arī pasūtījuma braucienus gan Latvijā, gan ārpus tās robežām.
1.2. Pasažieru pārvadājumu licencēšana
Pasažieru pārvadājumu ar autobusu drīkst veikt tikai tad, ja autopārvadājumu vadītājam ir profesionālās kompetences sertifikāts attiecīgajā pārvadājumu jomā un pārvadātājs ir saņēmis Autotransporta direkcijas izsniegtu speciālo atļauju (licenci) starptautiskajiem pārvadājumiem vai pārvadājumiem valsts robežās vai republikas pilsētas domes vai rajona padomes izsniegtu speciālo atļauju (licenci) pārvadājumiem attiecīgo pilsētu vai rajonu robežās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register