Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766082
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  PATĒRĒTĀJU IZVĒLES TEORĒTISKIE ASPEKTI   
1.1.  Patērētāju izvēles un uzvedības jēdzieni   
1.2.  Patērētāju uzvedības veidošanās nosacījumi   
1.3.  Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori   
2.  KONDITOREJAS PREČU NOZARES RAKSTUROJUMS   
2.1.  Konditorejas nozares Latvijā   
2.2.  Konditorejas preču uzņēmumi Smiltenes pilsētā   
2.3.  Konditorejas preču uzņēmumu SVID analīze   
3.  ANALĪTISKĀ DAĻA   
3.1.  Aptaujā gūto rezultātu interpretācija   
3.2.  Aptaujā gūto rezultātu analīze   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS   
Extract

Pie informācijas meklēšanas posma pieder arī alternatīvu izvērtēšana. Vispirms patērētājam ir jāizvēlās vērtēšanas kritēriji, pēc kuriem tiks izvēlētas alternatīvas, piemēram, cena, kvalitāte, ko patērētājs izmantos, lai izpētītu, salīdzinātu, novērtētu un izvēlētos vienu vai vairākas alternatīvas pirkumam. Svarīgs kritērijs ir arī cena – vai nu patērētājs izvēlas lētāko preci, vai arī izvēlas kvalitatīvāko preci. (Lantos, 2010, p. 118)
Uzskati, ir primārais, kas rodas izvērtējot alternatīvas starp kurām notiks izvēle. Šie uzskati veido patērētāja attieksmi – tā var būt labvēlīga vai nelabvēlīga. Ja konkrētais zīmols tiek uztverts pozitīvi, tad arī attieksme pret to būs pozitīva. Tālāk seko pirkšanas nodoms (plāns iegādāties vislabāko alternatīvu) – to, kurai patērētājs redz vairāk priekšrocību. (Lantos, 2010, p. 118)
Pēcpirkuma uzvedību raksturo patērētāja apmierinātības vai neapmierinātības sajūtu. Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību. Ja produkta darbība neatbilst gaidītajam, klients ir vīlies; ja tā atbilst gaidītajam, klients ir apmierināts; ja tā pārsniedz gaidīto, klients ir iepriecināts. (Kotlers, 2006, 237. lpp.) Darba autore secina, ka šīs sajūtas ietekmē to, vai patērētājs pērk produktu vēlreiz un runā par to ar citiem pozitīvi vai negatīvi.
Tomēr šo patērētāju izvēli jeb lēmuma pieņemšanu ir jāapskata arī no pārdevēja puses. Jo labāk pārdevējs izpratīs, ka klienti pieņem lēmumus, jo vieglāk pārdevējam būs palīdzet tiem izvēlēties tieši viņu, nevis kāda cita uzņēmuma pakalpojumus. Lēmumu pieņemšanu veido četri soļi, kas jau iepriekš tika aprakstīti un kas parādīti 1.2. tabulā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register