Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:986187
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2 Uzdevums - Mācību un/vai audzināšanas stundas ievaddaļa: Apraksti piecu (5) vadīto stundu sākuma fragmentus, atzīmē, kuri no šiem piedāvātajiem aspektiem tajos ir iekļauti:
1. uzmundrinoša un iedrošinoša saruna, pārdomāts valodas lietojums;
2. tēma sasaistīta ar bērnu pieredzi, ar to, ko jau bērni zina;
3. skolēnu ieintriģēšana, ieinteresēšana, izmantojot joku, anekdoti, atgadījumu vai smieklīgu notikumu, kas tieši saistīts un attiecas tikai uz konkrēto tēmu;
4. izvairīšanās no tiešas iepazīstināšanas ar informāciju, iespēja bērniem pašiem to atklāt un izsecināt, piem., izmantojot mīklas, aptauju, diskusiju, zīmējumus, simbolus, video u.c.;
5. stundas mērķa izskaidrošana (ko bērni iemācīsies šajā stundā), vizuāla attēlošana (uzrakstīts, lai visi redz) un nodrošināšana, lai bērni saprot, kāpēc tas ir svarīgi;
6. uzdevumu, lai skolēni noticētu saviem spēkiem, radītu drošu un brīvu gaisotni, veidošana un piedāvāšana;
7. visu skolēnu vienlīdzīga iesaistīšana.

3 Uzdevums - mācību un audzināšanas vides izvērtējums:
• raksturo, kāda ir attīstību veicinoša mācību un audzināšanas vide
Manuprāt, attīstību veicinoša vide ir tāda, kur skolēnam ir ne tikai viss nepieciešamais mācību procesam, bet arī tāda vide, kur viņš jūtas novērtēts, kur netiek apspiestas viņa domas. Skolēnam ir jājūt no skolotāju puses labvēlīga attieksme pret viņu un ka šī attieksme ir pret visiem vienlīdzīga. Skolēniem nevajadzētu sajusties atstumtiem, tāpat nav vēlams ārkārtīgi kādu izcelt, jo tad citi var sajusties mazāk nozīmīgi.

• atzīmē, kurus no stundas ievaddaļas piedāvātajiem aspektiem (uzdevums nr.2) visbiežāk novēroji citu vadītajās stundās

Visbiežāk stundās novēroju, ka skolotāji dod konkrētus paskaidrojumus par stundas tēmu, stundas mērķiem un vēl aspekts, ka stundās visi bērni ir vienlīdzīgi iesaistīti. Mazāk bija novērojami smieklīgu atgadījumu vai joku stāstīšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,27 €
Work pack Nr. 1343747
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register