-
Pedagoģiskās prakses atskaite
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Skolas mācību vide | 4 |
1.1. | Metodiskais darbs skolā | 4 |
1.2. | Dokumentu studēšana | 4 |
1.3. | Hospitēto stundu plānojuma tabula | 5 |
1.4. | Hospitēto stundu izvērsta analīze, izvērtējums un secinājumi | 6 |
1.5. | Asistēto stundu mājturībā plānojuma tabula | 8 |
1.6. | Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit mājturības stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi | 9 |
1.7. | Asistēto stundu informātikā plānojuma tabula | 10 |
1.8. | Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit informātikas stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi | 11 |
1.9. | Patstāvīgi vadīto stundu analīze un izvērtējums | 12 |
1.9.1. | Mājturībā patstāvīgi novadīto stundu plānojums | 12 |
1.9.2. | Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par mājturībā novadītajām stundām | 13 |
1.9.3. | Informātikā patstāvīgi novadīto stundu plānojums | 14 |
1.9.4. | Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par informātikā novadītajām stundām | 14 |
1.10. | Secinājumi par pirmo nodaļu | 15 |
2. | Skolas pedagoģiskā vide | 16 |
2.1. | Interešu izglītības centrs | 16 |
2.2. | Tradīcijas | 16 |
2.3. | Klases audzināšanas darbs | 17 |
2.4. | Secinājumi par otro nodaļu | 17 |
3. | Skolas izglītības vide | 18 |
Pedagoģiskās prakses laikā iepazinos ar Svētes pamatskolas metodisko darbu. Svētes pamatskolas metodiskās jomas ir valodu joma, mākslas joma, cilvēks un sabiedrība un tehnoloģijas un zinātņu pamatu joma. Skolā darbojas arī klašu audzinātāju metodiskā komisija. Metodiskās padomes darba mērķis ir sekmīga jauno standartu ieviešana un mācību metožu pilnveidošana, kā arī skolotāju mērķtiecīga tālākizglītība un pieredzes apmaiņa, lai uzlabotu mācību procesa norisi. Metodiskās padomes uzdevumos ietilpst metodisko jomu darbību aktivizēšana, uzsverot savstarpējo saikni starp mācību priekšmetiem, lai nodrošinātu jauno standartu ieviešanu. Metodiskā padome turpina pārbaudes darbu sistēmas izveidošanu skolā, ietverot skolēnu pašvērtējumu. Metodiskā padome izstrādā starppriekšmetu skolas noteiktos pārbaudes darbus un nodrošina regulāru informācijas apmaiņu par aktualitātēm un problēmu risināšanas jomas ietvaros. Skolas izstrādātajās stundu apmeklējuma kartēs tiek vērtēts pozitīvais un negatīvais skolotāja darbībā un skolēnu darbībā. Tiek vērtēts arī vērotās stundas noslēgums. Nozīmīgs ir skolotāja pašnovērtējums un vērotāja secinājumi un priekšlikumi.
Dokumentu studēšana
Prakses laikā iepazinos ar valsts standartiem mājturībā un informātikā, pedagoģiskās prakses vadītājas sastādītajām mācību programmām mājturībā un informātikā, tematiskajiem plāniem un stundu plāniem.…
Pedagoģiskās prakses laikā biju Svētes pamatskolā. Strādāju ar visām pamatskolas klasēm no 5. līdz9. Hospitēju desmit stundas mājturībā un desmit stundas informātikā. Sadarbībā ar mājturības un informātikas skolotāju sagatavoju un asistēju desmit stundas mājturībā un desmit stundas informātikā atbilstoši pedagoģiskās prakses vadītājas sagatavotajiem šo stundu plāniem un prasībām. Patstāvīgi novadīju desmit informātikas stundas un desmit mājturības stundas.
- Pedagoģiskās prakses atskaite
- Pedagoģiskās prakses atskaite
- Pedagoģiskās prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pedagoģiskās prakses atskaite saskarsmes psiholoģijā un pedagoģijā
Practice Reports for university4
-
Pedagoģiskās prakses atskaite
Practice Reports for university9
-
Prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university7
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university49
-
Pedagoģiskās prakses apraksts
Practice Reports for university32