Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:494339
 
Evaluation:
Published: 25.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolas mācību vide    4
1.1.  Metodiskais darbs skolā    4
1.2.  Dokumentu studēšana    4
1.3.  Hospitēto stundu plānojuma tabula    5
1.4.  Hospitēto stundu izvērsta analīze, izvērtējums un secinājumi    6
1.5.  Asistēto stundu mājturībā plānojuma tabula    8
1.6.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit mājturības stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    9
1.7.  Asistēto stundu informātikā plānojuma tabula    10
1.8.  Gatavošanās pedagoga asistēšanas darbam desmit informātikas stundās: analīze un izvērtējums, secinājumi    11
1.9.  Patstāvīgi vadīto stundu analīze un izvērtējums    12
1.9.1.  Mājturībā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    12
1.9.2.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par mājturībā novadītajām stundām    13
1.9.3.  Informātikā patstāvīgi novadīto stundu plānojums    14
1.9.4.  Izvērsta refleksija (analīze, izvērtējums, secinājumi) par informātikā novadītajām stundām    14
1.10.  Secinājumi par pirmo nodaļu    15
2.  Skolas pedagoģiskā vide    16
2.1.  Interešu izglītības centrs    16
2.2.  Tradīcijas    16
2.3.  Klases audzināšanas darbs    17
2.4.  Secinājumi par otro nodaļu    17
3.  Skolas izglītības vide    18
Extract

Pedagoģiskās prakses laikā iepazinos ar Svētes pamatskolas metodisko darbu. Svētes pamatskolas metodiskās jomas ir valodu joma, mākslas joma, cilvēks un sabiedrība un tehnoloģijas un zinātņu pamatu joma. Skolā darbojas arī klašu audzinātāju metodiskā komisija. Metodiskās padomes darba mērķis ir sekmīga jauno standartu ieviešana un mācību metožu pilnveidošana, kā arī skolotāju mērķtiecīga tālākizglītība un pieredzes apmaiņa, lai uzlabotu mācību procesa norisi. Metodiskās padomes uzdevumos ietilpst metodisko jomu darbību aktivizēšana, uzsverot savstarpējo saikni starp mācību priekšmetiem, lai nodrošinātu jauno standartu ieviešanu. Metodiskā padome turpina pārbaudes darbu sistēmas izveidošanu skolā, ietverot skolēnu pašvērtējumu. Metodiskā padome izstrādā starppriekšmetu skolas noteiktos pārbaudes darbus un nodrošina regulāru informācijas apmaiņu par aktualitātēm un problēmu risināšanas jomas ietvaros. Skolas izstrādātajās stundu apmeklējuma kartēs tiek vērtēts pozitīvais un negatīvais skolotāja darbībā un skolēnu darbībā. Tiek vērtēts arī vērotās stundas noslēgums. Nozīmīgs ir skolotāja pašnovērtējums un vērotāja secinājumi un priekšlikumi.

Dokumentu studēšana

Prakses laikā iepazinos ar valsts standartiem mājturībā un informātikā, pedagoģiskās prakses vadītājas sastādītajām mācību programmām mājturībā un informātikā, tematiskajiem plāniem un stundu plāniem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register