Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:494144
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Prakses mērķis:
Veidot izpratni par to, kā iekārtot grupas telpu pēc aktivitāšu centriem, un to, kā aktivitāšu centros bērns gūst zināšanas un attīstītās jomās.

Prakses uzdevumi:

1.Iepazīties ar literatūru par bērncentrētas mācību vides veidošanu.
2.Pēc iespējas apmeklēt,, soli pa solim” grupu, kas izveidota pēc aktivitāšu centru principa.
3.Izveidot grupā dažādus aktivitāšu centrus.
4.Sastādīt katra centra nepieciešamo kontrolsarakstu, kas piemērotas bērna vecumam un attīstības pakāpei.
5.Uzrakstīt jēdzienus un zināšanas, ko bērns var iemācīties attiecīgajā aktivitāšu centrā.
6.Katram centram sastādīt piecas aktivitāšu kartītes.
7.Grupā atbalstīt individuālās mācīšanās stilus un spējas, ļaujot bērniem strādāt pie uzdevumiem atbilstoši viņu spējām un interesēm.
8.Iesaistīt ģimenes, veicot dažādas aktivitātes.
9.Pedagoģiskās prakses mapē atspoguļot savas domas par mācīšanos vidē, kur materiāli sakārtoti pa interešu centriem, un kāda ir audzinātājas loma.
10.Pedagoģiskās prakses noslēguma diskusijā dalīties pieredzē un sagatavot atskaiti par praksi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1116838
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register