Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:145211
Evaluation:
Published: 02.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Extract

Radošā pēcpusdiena
Savu radošo nodarbību es novadīju rīta cēlienā, tāpēc es sāku nodarbību ar rīta apli, tā pat kā audzinātājas to darīja visas iepriekšējās dienas. Rīta aplī mēs sastājāmies aplīti un es rokās paņēmu mantiņu „lācītis”. To es pati atnesu no mājām, tāpēc bērniem šī mantiņa nebija redzēta un likās jauna.
„Šodien pie jums, bērni, kopā ar mani ir atnācis līdzi lācītis Tedis. Viņš ir ļoti mīļš un pūkains. Viņš man pačukstēja, ka grib šodien samīļot visus bērnus, tāpēc, lai jūs šodien nedusmotos viens uz otra un neraudātu, samīļosim lācīti Tedi.” Es samīļoju mantiņu un devu blakus stāvošajam bērniņam. Un tā lacītis ceļoja pa apli, kamēr nenonāca atpakaļ pie manis. „Lācītis ir ļoti priecīgs un laimīgs, un tagad viņš dosies mājās. Parādīsim lāčukam „atā”.” Noliku lācīti vietā un aicināju bērnus pie galda. Biju jau sagatavojusi cāļa un olas siluetu no kartona. Vēl bija gatavas bumbiņas no kreppapīra dažādās krāsās, kuras es samīcīju un saripināju. „Tā kā Lieldienās jums visiem bija dāžādas olas, citam krāsainas, citam raibas, tad šodien izrotāsim arī mūsu Lieldienu olu. Uzklāšu līmi uz lielās olas un jūs, bērni, nāksiet klāt un līmēsiet viņai virsū dažadas krāsas bumbiņas.” Kamēr bērni aplīmēja oliņu, es sagatavoju dzeltenas krāsas bumbiņas, kuras pēc tam bērni līmēja uz cāļa. Savu nodarbību es pabeidzu ar rotaļu. Bērni sastājās aplītī un sadevās rociņās. Izvēlējāmies vienu bērnu, kurš gāja vidiņā,tas bērns bija „oliņa”. Kad mēs ar bērniem gājām pa apli ar augstu paceltām rokā un skandinājām vārdus „ripo, ripo oliņa, ripo, ripo paukš” tam, kurš bija pa vidu, ir jāložņā caur mūsu rokām. Kad atskan vārds „paukš”, mēs rokas nolaižam un, tas pie kura „oliņa” ir nonākusi mainās un iet viducītī.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pedagoģiski psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/145211

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register