Secinājumi
1) SIA LODE personāla vadības funkcijas veic struktūrvienību vadītāji, bet personāla speciālista galvenais pienākums ir personāla lietvedības kārtošana;
2) Personāla vadīšana uzņēmuma tiek organizēta saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
3) Pārrunājot ar personāla speciālistu konstatēts, ka personāla daļas speciālistei ir skaidrība par to, kādas izmaiņas būtu nepieciešamas, tomēr laika, resursu un administrācijas interešu trūkuma dēļ tās netiek realizētas;
4) Tā kā sadarbībai ar citām nodaļām ir liela nozīme personāla daļas darbā, konstatēts, ka tā ir dažāda. Ir nodaļas, ar kurām sadarbība ir laba, bet ir arī nodaļas, kuras sadarbība ar personāla daļu uzskatāma par maznozīmīgu. Rodas iespaids, ka pilnvērtīgas komunikācijas kavēklis starp nodaļām ir struktūrvienību vadītāju noslogotība un laika trūkums;
5) SIA LODE personāla politikas ietvaros realizētās motivācijas sistēmas apskate, ļauj secināt, ka uzņēmums ir apzinājies personāla vērtību un izveidojis motivācijas sistēmu, kas apmierina darbinieku vajadzības;
6) Viens no sekmīgas personāla vadīšanas principiem ir mērīt un novērtēt pārmaiņas, tai skaitā motivēšanas un darba izvērtēšanas sistēmas, kas uzņēmumā nav stingri izveidotas un ievērotas;
7) Darba novērtēšana tiek veikta balstoties uz tiešā vadītāja kompetenci, uzņēmumā nav izstrādāta vienota darba novērtēšanas sistēma;
8) Darbinieku apmācība, kā rezultātā tiek paaugstināta kvalifikācija ir svarīgs faktors personāla motivēšanas procesā. Tomēr uzņēmumā nav izstrādāta arī vienota apmācību sistēma.
…