Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608231
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stundu analīze    4
1.1.  Matemātikas stundu analīze 5. klasē    4
1.2.  Matemātikas stundu analīze 7. klasē    14
1.3.  Matemātikas stundu analīze 8. klasē    25
2.  Ārpusstundu pasākuma matemātikā konspekts    34
  Secinājumi    36
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    37
  Pielikumi    38
Extract

Secinājumi
1. Realizējot 1. specializācijas praksi matemātikā Alojas Ausekļa vidusskolā noskaidroju, ka matemātikas skolotājas, lai plānotu mācību darbu, izmanto Valsts izglītības satura centra mācību priekšmeta programmas paraugu un valsts pamatizglītības standartu.
2. Prakses laikā, vērojot un analizējot matemātikas stundas, pilnveidoju prasmi izvirzīt mācību stundas mērķi un uzdevumus.
3. Prakses laikā novēroju, ka sadarbība starp skolotāju un skolēnu notiek katru mācību stundu- diskusijas, dialogi, jautājumi un atbildes.
4. Sadarbība starp skolēniem ļoti labi parādījās stundās, kurās tika organizēts darbs grupās. Skolēniem pašiem bija jāvienojas par darbu sadali grupā, tika pilnveidotas sadarbības prasmes, prasme izteikt un pamatot savu viedokli, spriest, analizēt.
5. Lai motivētu skolēnus darbam, skolotāja izmantoja „plusiņu” sistēmu, uzslavēšanu par labi paveiktu darbu, vērtēšanu (ieskaitīts, neieskaitīts).
6. Mācību stundu laikā skolotājas, vadoties pēc stundas temata, izmantoja dažādas mācību metodes un mācību darba organizācijas formas- grupu darbs, patstāvīgais darbs, frontālais darbs.
7. Esot praksē tika konstatēts, ka matemātikas skolotājam jāpiemīt dažādām noteiktām rakstura īpašībām, kas atvieglo un sekmē darbu stundā. Skolotājam jābūt saprotošam, izveicīgam, zinošam, pārliecinātam, drosmīgam, spējīgam uz kompromisiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1361540
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register