Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,91 (14%)
Discounted price*:
5,58
Purchase
Add to Wish List
ID number:310955
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

HOSPITĒTĀS NODARBĪBAS PAR UROPOĒTISKO SISTĒMU APRAKSTS.


Nodarbības laiks – 8. novembris 2006.g 8.00 – 10.00
Klase – māsas 1.kurss D grupa, 22 studenti

Telpas sagatavotība darbam pilnībā atbilst nodarbības būtībai. Telpa ir labi izvēdināta, apgaismojums atbilstošs. Studentiem priekšā ir novietoti plakāti par uropoētisko sistēmu, t.i, ar nieres uzbūves un urīnpūšļa uzbūves attēliem. Uz galda atrodas kodoskops. Jau ieejot telpā rodas priekšstats par lekcijas tēmu. Pasniedzēja ir ieradusies pirms studentiem, kuri arī ierodas uz lekciju laicīgi.
Lekcijas tēma ir cilvēka uropoētiskā sistēma, tās uzbūve, anatomiskais novietojums un funkcijas.
Lekcijas uzdevumi:
1.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas uzbūvi
2.sniegt zināšanas par cilvēka uropoētiskās sistēmas anatomisko novietojumu un formām,
3.sniegt zināšanas par uropoētiskās sistēmas funkcijām un to nozīmi cilvēka organismā
4.vizuāli parādīt uz plakātiem nieres un urīnpūšļa uzbūvi
Par lekcijas tēmu studenti ir bijuši informēti jau iepriekšējā tikšanās reizē, bet iepriekšēju sagatavotību šai tēmai neizrāda.
. Kā mācību metode ir izvēlēta lekcija un vizuāli materiāli (lekciju materiāli uz kodoskopa un plakāti) – materiāla nolasīšana ar sekojošiem paskaidrojumiem un attēlu (plakātu) demonstrēšanu, kuriem arī seko skaidrojumi par tajā redzamo. Jāpiebilst, ka lekcijas sākumā situāciju pilnīgi kontrolē pasniedzēja, kas ir aktīvā puse. Pasīvā puse šinī gadījumā ir studenti, kuri izturas klusi un cītīgi seko jaunajai mācību vielai, bet jau ļoti drīz arī studenti tiek aktīvi iesaistīti mācību procesā gan jautājumu uzdošanā un atbildē, gan plakātu izpētē.
Mācību procesa organizācijas forma ir frontālā, tas nozīmē, ka pasniedzējam ir tiešs kontakts ar visiem audzēkņiem uzreiz. Tā kā tiek apgūta svarīga un būtiska viela un studentu uzmanība tiek koncentrēta ilgstoši, pasniedzēja pārmaiņus savam lasītajam materiālam iesaista arī pašus studentus jaunās vielas izpētē, īpaši pie plakātu izpētes. Lekcijas vidū tiek izveidota piecu minūšu atpūta, kuras laikā studenti ātri paspēj padzerties no automāta siltu kafiju un atkal ir gatavi darbam, jau vēl aktīvāki.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prakse pedagoģijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/310955

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register