Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,36 (18%)
Discounted price*:
1,63
Purchase
Add to Wish List
ID number:180171
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Pedagoģiskā prakse liecina – ja nav laba sadarbība un labas attiecības starp skolotāju un skolēnu, tad parasti mācībām nav pozitīvu rezultātu.
Šajā pedagoģijas praksē es novēroju to, ka skolēni ir ļoti dažādi – ir tādi, kuri aktīvi iesaistās mācību procesā, bieži piesakās atbildēt, un pats galvenais – nebaidās kļūdīties savās atbildēs. Daļa skolēnu piesakās atbildēt tikai uz tiem skolotājas uzdotajiem jautājumiem, uz kuriem droši zin, ka atbilde būs pareiza. Tomēr ir arī tādi skolēni, kuri nevienu reizi nepiesakās atbildēt, bet, kad skolotāja liek atbildēt, visas viņu atbildes ir pilnīgi pareizas un saistītas ar stundā aplūkoto vielu.
Piemēram, skolēnam Nr. 3, skolotāja lika atbildēt divas reizes, taču atbildes bija nepareizas, kaut gan bija saistītas ar stundā aplūkoto mācību vielu, un skolotāja izteicās, ka šis skolēns nav iemācījies uzdoto vielu, kaut gan pats skolēns teica, ka mājās ir izlasījis visu, kas bija uzdots. Protams, nav izslēgts, ka skolēns vienkārši mānījās, tomēr būtu būtiski atcerēties, ka ir tādi skolēni, kuriem ir grūti iegaumēt lasīto – mājās itkā visu labi zin, bet, kad skolotāja stundā viņu izsauc atbildēt, kāda klasesbiedra piezīme vai pat neveikls vārds, kas citos izraisa smieklus, var nobloķēt skolnieka drosmi un atbrīvotību. To var izraisīt arī, piemēram, bailes no skolotājas pārlieku lielās stingrības vai uztraukums par atzīmi. Šādi bērni ārēji mēdz būt ļoti mierīgi, rāmi un nosvērti, bet viņu emocionālās cīņas norisinās iekšienē. Otra problēma skolēniem ir slikta atmiņa – it kā skolēns visu ir izlasījis un iemācījies, bet, kad pienāk brīdis atbildēt, puse no tā, ko mācījies, jau ir aizmirsusies. Tas varētu būt saistīts ar to, ka skolēnam mācoties, uzmanība tiek novērsta, piemēram, ar fonā skanošo mūziku vai televizoru.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,40 €
Work pack Nr. 1192342
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Novērošanas prakse vispārīgajā pedagoģijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/180171

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register