Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815302
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma lielums, funkcijas un vieta tirgū    4
2.  Uzņēmuma saimnieciskā darbība un tās efektivitāte    5
3.  Uzņēmuma darbība globālajos procesos, tīklos un starptautiskā sadarbība    7
4.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija un kvalitāte    7
5.  Uzņēmuma personālvadības procesi    8
6.  Pakalpojumu mārketinga analīze    9
7.  Uzņēmuma attīstības iespējas un stratēģija    11
  Secinājumi un priekšlikumi darbības pilnveidošanai    12
Extract

Tūrisms ietekmē ikvienas valsts un sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi un otrādi, minētās sfēras ietekmē tūrismu. Šobrīd visā pasaulē notiek dažādas pārmaiņas, taču eksperti prognozē, ka tūrisms vēl augs, tā kā šajā nozarē ir vērts ieguldīt. Tas ir nozīmīgs darba vietu radītājs, eksporta ienākumu avots un viens no valsts attīstības faktoriem.
Valstiskā līmenī pēdējo gadu laikā tūrisma nozarē notiek dažādas izmaiņas. PVN likme viesu izmitināšanas uzņēmumiem mainījās no 5% uz 21%, pēc tam garu debašu rezultātā atkal samazināts līdz 10%. Uzņēmumiem ir jābūt elastīgiem, lai būtu konkurētspējīgi ne tikai savā starpā, bet ar starptautiskajā tirgū. Visapkārt cilvēki runā par to, ka netiek nekas eksportēts, bet bieži vien cilvēki tūrismu aizmirst. Piesaistot ārvalstu tūristus, mēs ne tikai pārdodam vienu preci, vai pakalpojumu, bet gan lielākoties veselu grupu, līdz ar to iegūstam daudz vairāk.
Arī pašvaldības līmenī tiek domāts par tūrisma sekmēšanu un Rīgas tēla popularizēšanu, tādējādi palielinot tūristu skaitu. Šeit nopelns jāizsaka zīmolam “Live Riga”, kura darbības rezultātā noteikti ieguvēji ir visas Rīgas viesnīcas, tai skaitā “Avalon Hotel”. LIVE RĪGA komunikāciju kampaņa ārvalstīs radījusi lielu interesi par Rīgas piedāvājumu potenciālajiem tūristiem. Personalizētā mājās lapa ir ar augstiem statistikas rādītājiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1313757
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register