-
Pirmsdiploma prakses dienasgrāmata
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Prakses vietas – institūcijas apraksts | 3 |
2. | Prakses dienasgrāmata | 5 |
3. | Veikto pasākumu, darbu kalendārais plāns | 8 |
4. | Iestādes mācību un audzināšanas darba mērķu, uzdevumu, mācību un audzināšanas procesa organizācijas apraksts un analīze | 12 |
4.1. | Iestādes perspektīvais attīstības plāns | 12 |
4.2. | Iestādes darba plāns mācību gadam | 13 |
4.3. | Iestādes mācību un audzināšanas darba plānojums | 13 |
4.4. | Mācību un audzināšanas darba organizācijas apraksts un analīze | 14 |
5. | Iestādes vides izpētes rezultātu novērtējums | 15 |
5.1. | Skolas fiziskā vide | 15 |
5.2. | Skolas mikroklimats | 16 |
5.3. | Ieteikumi bērnu socializācijas procesa norises uzlabošanai | 16 |
6. | Materiāli par novadītajām frontālajām stundām | 18 |
7. | Materiāli par novadītajām individuālajām nodarbībām | 98 |
8. | Pasākuma scenārijs un izvērtējums | 105 |
9. | Kritisks prakses izvērtējums | 108 |
10. | Institūcijas darbinieka – prakses vadītāja vērtējums par studenta praksi | 109 |
11. | Pielikumi | 110 |
Stundas uzdevumi:
• Gūt zināšanas un veidot pozitīvu attieksmi pret ētiskām vērtībām ģimenē.
• Veicināt pašpilnveidi, attīstot tikumiskas domāšanas un rīcības prasmes , mācoties atbildīgi rīkoties ikdienas situācijās.
Stundas darba organizācija:
Ievaddaļa:
Stunda sākas ar dzejoļi:
Прозвенел и смолк звонок,
Все у парты ровно встали,
Подтянулись, улыбнулись,
Все сказали – здравствуйте,
Тихо сели за свой стол,
Skolotāja: Lai sāktu mācību stundu, pārbaudīsim, vai viss mūsu darbam nepieciešamais ir uz jūsu soliem (grāmatas, burtnīcas, rakstāmpiederumi, baltas lapas u.c.).Darbam esam sagatavojušies? Vai visi atceras, kā pareizi vajag sēdēt pie rakstāmgalda? Kas jādara, kad mēs gribam kaut ko pajautāt skolotājai? Kādai jābūt uzvedībai mācību stundā?
Ну-ка, проверь, дружок,
Ты готов начать урок?
Всё ль на месте?
Всё ль в порядке?
Все ли правильно сидят?
Все ли правильно глядят?
Каждый хочет получать
Лишь оценку « 10»
Galvenā daļa:
Skolēniem tiek izdalītas signālkartiņas -luksofors (pielikums Nr.11)ar nosacījumu: ja skolēns neizprot uzdevumu, viņš ceļ sarkano kartīti, ja darbs ir pabeigts – zaļo kartiņu.
Skolotāja: Kurš no jums var pastāstīt par ko mēs runājām iepriekšējā mācību stundā?
Skolēni: mēs runājām par ģimeni, par mūsu pienākumiem tajā (skolotāja piepalīdz).
Kādi ir katra pienākumi mājās? Kāpēc tieši tādi? Kāpēc tie ir jāveic? Ko nozīme jēdziens „atbildība”?
Tagad lūdzu paskatīt un vēl reiz palasīt kopā ar mani prezentāciju par vienu interesantu ģimeni (pielikums Nr.13)
Vienā ģimenē dzīvo: Ļena, Miša, māte, tēvs, vecāmāte. Ģimene ir ne tikai cilvēkiem, bet arī dzīvniekiem. Viņi arī prot mīlēt un rūpēties viens par otru, tāpat, kā cilvēki. Vecāki vienmēr mīl savus bērnus. Bet katram ģimenes loceklim ir savi pienākumi. Tagad jums vajadzēs patstāvīgi pastāstīt par šo ģimeni.
Skolēni ar prezentācijas palīdzību stāstā.
Fizminūte.
Pieceļamies un pašūpojam vienu roku( viens, divi, trīs) , otru roku ( viens, divi, trīs), vienu kāju ( viens, divi, trīs), otru kāju ( viens, divi, trīs), tad kopā roku un kāju( viens, divi, trīs).
Skolotāja: Tagad es izdalīšu jums darba lapas, kurās mēs turpināsim iepriekšējas mācību stundas sāktu darbu (pielikums Nr.14).
…
Prakses laikā iecerētais realizējās. Skolā vadīju 40 stundas un 20 individuālas nodarbības, tai skaitā vienu pasākumu. Strādājot praksē, vēlreiz pārliecinājos, ka šis darbs man ļoti tuvs un atbilst manai iekšējai pasaulei. Katrs bērns ar garīgās attīstības traucējumiem ir personība ar savām īpatnībām, uzvedību, interesēm, emocionālajām izpausmēm. Prieks strādāt, ja redzi bērna acīs interesi un zinātkāri.
Latviešu un krievu valodā. Darbā ir gramatikas kļūdas.
- Pirmsdiploma prakses dienasgrāmata
- Prakses dienasgrāmata
- Vērošanas prakses dienasgrāmata
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vērošanas prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university34
Evaluated! -
Prakses dienasgrāmata pirmsskolā
Practice Reports for university11
-
Fiziskās sagatavošanas vecākā trenera prakses atskaite
Practice Reports for university135
-
Aktīvās pedagoģiskās prakses darba mape
Practice Reports for university30
-
Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā
Practice Reports for university28