Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:721756
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā    4
1.1.  Izzināt un raksturot grupas mācību vidi un analizēt tās ietekmi uz bērna attīstību veselumā, minot konkrētas caurviju prasmes    4
1.2.  Izzināt mācību vidi vienai mācību jomai    5
1.3.  Vērot un analizēt 4 problēmsituācijas, sniegt iespējamo risinājumu, pamatojot to ar pedagogu, psihologu atziņām    6
2.  Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā    9
2.1.  Patstāvīgi vadīt rotaļu / spēli, pamatot tās atbilstību bērna attīstības pakāpei, interesēm, vajadzībām, pamatojot to ar pedagogu, psihologu atziņām    9
2.2.  Iepazīstināt bērnus ar kādu daiļdarbu, pamatot tā izvēli, analizēt bērnu uztveri un iesaistīšanos pārrunās    14
3.  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    15
  Secinājumi    16
  Literatūras un avotu saraksts    17
  Pielikumi    18
Extract

Izglītības likums nosaka, ka Latvijā pastāv četras izglītības iegūšanas pakāpes, pirmā no tām ir pirmsskolas vecuma bērni. (Izglītības likums, 1988)
Pirmsskolas izglītības prakse tika veikta no 27.03.- 12.04., Prakse tika organizēta atbilstoši 4-5 gadus veciem bērniem. Savu praksi veicu šajā pašvaldības pirmsskolas iestādē, jo šī ir mana patstāvīgā darba vieta. Kā pirmsskolas skolotāja šajā iestādē strādāju jau sešus mēnešus, gūstot pieredzi darbā ar bērniem.
Katru dienu skolotāji un skolotāju palīgi pavada ar bērniem lielāko dienas daļu ir svarīgi, lai šis laiks ir pavadīts ar bagātīgām zināšanām un vērtīgām rotaļām, lai bērni justos droši un ar interesi piedalītos viņu vecumam atbilstošās rotaļnodarbībās. Tādējādi, vērojot un iesaistoties šajā praksē varēju labāk analizēt bērnu darbības, pārrunāt tās kopā ar bērniem.
Prakses laikā apkopoju informāciju par pirmsskolas izglītības iestādi. Iesaistoties pedagoģiskajā procesā, tika vadīti rīta apļi, rotaļas, iesaistīšanās rotaļnodarbību vadīšanā, sadarbojoties ar skolotāju, iesaistījos didaktisko spēļu gatavošanā, vēroju skolotājas sadarbību ar vecākiem. Tika aplūkotas un risinātas četras dažādas problēmsituācijas.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1407786
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register