Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956359
 
Evaluation:
Published: 22.01.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
1.  Prakses vietas raksturojums    3
2.  Kritēriji bērnu pratības noteikšanai visām mācību jomām (vērojuma protokols)    5
2.1.  Novērojumu rezultāti, bērnu pratības analīze    7
3.  Pedagoģiskā procesa atspoguļojums    11
3.1.  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums I    13
3.2.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums I    17
3.3.  Pašanalīze I    18
  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums II    19
3.4.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums II    23
3.5.  Pašanalīze    24
  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums III    25
3.6.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums III    28
3.7.  Pašanalīze    30
3.8.  Nedēļas plāns un vienas nodarbības izvērsts plānojums IV    30
3.9.  Rotaļnodarbības izvērsts plānojums IV    34
3.10.  Pašanalīze    36
  Pašanalīze par praksi kopumā    41
  Mentora vērtējums    43
  Izmantotā literatūra    44
Extract

1. Prakses vietas raksturojums
Pirmsskolas skolotāja pedagoģiskā prakse IV veicu laika posmā no 04. septembra līdz 13. oktobrim. Prakse tika veikta ,X pamatskolas PII grupiņā “Pūcītes.” Praksē strādāju ar sagatavošanās grupas bērniem. Grupā, kurā tika veiktas pedagoģiskās prakses aktivitātes, ir 14 bērni. 8 zēni un 6 meitenes (bērnu vārdi pratības diagnosticējošo vērtēšanas tabulā ir mainīti).
Šajā pirmsskolas izglītības iestādē, tāpat kā citās pirmsskolas izglītības iestādēs, tiek apgūtas septiņas mācību jomas- matemātikas mācību joma, valodas mācību joma, sociālā un pilsoniskā mācību joma, dabaszinātņu mācību joma, tehnoloģijas mācību joma, kultūras un pašizpausmes mācību joma un veselība, fiziskās aktivitātes mācību joma. Pirmsskolas izglītības mērķis ir zinātkārs, radošs un dzīvespriecīgs bērns, kas dzīvo veselīgi, droši un aktīvi, patstāvīgi darbojas, ieinteresēti un ar prieku mācās, gūstot pieredzi par sevi, citiem, apkārtējo pasauli un savstarpējo mijiedarbību tajā (MK 07.03.2023. noteikumu Nr. 112 redakcijā).
PII iestādes audzinātājas ļoti aktīvi iesaistās dažādos projektos, pasākumos, lai bērni pēc iespējas vairāk varētu redzēt apkārtējo pasauli, ne tikai grupu. PII iestādes audzinātājas labprātīgi piedalās dažādos mācību kursos, braucienos pieredzes apmaiņā uz citiem bērnudārziem. Kolektīvs ir ļoti draudzīgs, radošs, pretimnākošs. Audzinātājas ļoti daudz savā darbā izmanto rūpīgi izstrādātus pašu gatavotus didaktiskos materiālus. Nodarbības pēc iespējas vairāk tiek organizētas PII izveidotajā āra klasē. Āra klase nojumes veidā, kurā ir iespējams darboties svaigā gaisā un ņemt no dabas to ko tā dod. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1401580
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register