Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:665362
 
Evaluation:
Published: 21.11.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS BĒRNU VECUMPOSMA TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas raksturojums    8
1.2.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas dienas režīms    11
1.3.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas nodarbību saraksts    14
1.4.  Nodarbību apraksts    15
1.5.  Pirmskolas izglītības iestādes Ķeguma PII "Gaismiņa" “Ezīši” grupas bērnu individuālais raksturojums    23
  PRAKSES PAŠNOVĒRTĒJUMS    26
  KOPSAVILKUMS    27
  SECINĀJUMI    29
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Extract

Izglītības likums, nosaka, ka Latvijā pastāv četras izglītības iegūšanas pakāpes, pirmā no tām ir pirmsskolas vecuma bērni. (Izglītības likums, 1998) Lai bērnu sagatavotu nākamajam posmam - pamatskolai, ir nepieciešams veicināt tā individualitātes veidošanos, garīgo, fizisko un sociālo attīstību, iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstību, veselības nostiprināšanu, psiholoģisko sagatavošanu pamatskolai, kā arī valsts valodas pamatiemaņu apguvi. (Izglītības un zinātnes ministrija, 2020) Tāpat, pirmsskola izglītības posmā sastopamos mērķus nosaka arī Ministru Kabineta noteikumi Nr 716., uzsverot nepieciešamību sekmēt vispusīgu bērna attīstību noteiktos veidos un nodrošināt bērnam iespēju sagatavoties pamatizglītības ieguvei. (Ministru Kabinets, 2018) Pirmskolas izglītības iestādes pedagoga rokās bērns nokļūst kā indivīds ar savām vēlmēm un vajadzībām, kā maza personība, kurā nepieciešams vēl tik daudz un uzcītīgi ieguldīt, lai palīdzētu tai pilnveidoties un attīstīties par spējīgu un laimīgu pusaudzi un tad pieaugušo. Tāpat pedagogam ir būtiski izprast nodarbību iekštelpās un ārā vidē būtiskākos aspektus un spēt abas šīs mācību vides efektīvi izmantot. (Nordplus Junior, 2017) Ņemot vērā visu minēto, autore prakses ietvaros pilnveidoja savas prasmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai pilnvērtīgi izprastu, kā praktiski veicināt bērna pienācīgu attīstību.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1400457
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register