Izglītības likums, nosaka, ka Latvijā pastāv četras izglītības iegūšanas pakāpes, pirmā no tām ir pirmsskolas vecuma bērni. (Izglītības likums, 1998) Lai bērnu sagatavotu nākamajam posmam - pamatskolai, ir nepieciešams veicināt tā individualitātes veidošanos, garīgo, fizisko un sociālo attīstību, iniciatīvas, zinātkāres, patstāvības un radošās darbības attīstību, veselības nostiprināšanu, psiholoģisko sagatavošanu pamatskolai, kā arī valsts valodas pamatiemaņu apguvi. (Izglītības un zinātnes ministrija, 2020) Tāpat, pirmsskola izglītības posmā sastopamos mērķus nosaka arī Ministru Kabineta noteikumi Nr 716., uzsverot nepieciešamību sekmēt vispusīgu bērna attīstību noteiktos veidos un nodrošināt bērnam iespēju sagatavoties pamatizglītības ieguvei. (Ministru Kabinets, 2018) Pirmskolas izglītības iestādes pedagoga rokās bērns nokļūst kā indivīds ar savām vēlmēm un vajadzībām, kā maza personība, kurā nepieciešams vēl tik daudz un uzcītīgi ieguldīt, lai palīdzētu tai pilnveidoties un attīstīties par spējīgu un laimīgu pusaudzi un tad pieaugušo. Tāpat pedagogam ir būtiski izprast nodarbību iekštelpās un ārā vidē būtiskākos aspektus un spēt abas šīs mācību vides efektīvi izmantot. (Nordplus Junior, 2017) Ņemot vērā visu minēto, autore prakses ietvaros pilnveidoja savas prasmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai pilnvērtīgi izprastu, kā praktiski veicināt bērna pienācīgu attīstību.…