Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766572
 
Evaluation:
Published: 12.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Bērnu patstāvīgās darbības apraksts    5
  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    8
  Izstrādātās vienas tēmas realizācija, balstīta uz bērna mācīšanās stiliem un domāšanas veidiem    13
  Pirmsskolas vecuma bērnu darbības plānošanas un vadīšanas plāns    14
  Bērnu pedagoģiskais un psiholoģiskais raksturojums    20
  Grupas pedagoģiskais un psiholoģiskais pētījums    22
  Prakses dienasgrāmata    24
  Konstruktīvs prakses pašnovērtējums    26
Extract

5-6 gadīgu bērnu attīstības posms ir ļoti svarīgs, ne tikai tāpēc, ka bērns jau tiek sagatavots skolai, bet arī tādēļ, ka šis ir laiks, kad bērns nostiprina jau savas esošās zināšanas un pielāgo tās iepriekšējai pieredzei. Protams, ļoti daudz bērns šajā laikā iemācās ko jaunu, taču tas lielā mērā ir saistīts ar iepriekšējo pieredzi, iepriekšējo zināšanu papildināšanu un interpretāciju. Manuprāt, šajā vecumā bērnu attīstība norit veiksmīgi, ja apkārtējie ņem vērā bērna attīstības īpatnības un tās pieņem kā svarīgu bērna attīstības punktu.
Šis laiks, ko pavadīju praksē, lika vairāk saprast, kā pareizi rīkoties dažādās situācijas. Palīdzēja radīt bērnos mācīšanās prieku un vēlmi iegūt jaunas zināšanas. Bija iespēja redzēt un pielietot dažādas interesantas aktivitātes bērnu uzmanības piesaistīšanai. Prakses laikā iemācījos būt drošāka vadot nodarbības vai citas aktivitātes.
Prakse palīdzēja teoriju pielīdzināt un realizēt praksē. Jāatzīst, ka daudzas lietas uzlikt uz papīru ir daudz vieglāk nekā realizēt tās praksē.
Praksē pavadītais laiks ļāva man augt un pilnveidoties visdažādākajās pedagoga darbībās, sākot no rotaļu vadīšanas beidzot ar nodarbību vadīšanu. Ir daudzas lietas, kas vēl ir nepieciešams nostiprināt, lai mana pedagoģiskā darbība būtu pilnvērtīgāka un auģļu ienesīga. Kārtējo reizi secināju, ka darbs ar bērniem man ļoti patīk un interesē. Vienozīmīgi varu secināt, ka praksē iegūtās zināšanas, pieredze un darbība ietekmēs manu tālāko macību procesu. Kļūšu uzmanīgāka un stingri ievērošu teoriju, lai to varētu praksē pielietot vēl labāk nekā iepriekš. Mēģināšu vairāk integrēt nodarbības, tā lai starp nodarbībām ir savstarpēja saikne, nevis katra nodarbība atdalīta.Prakse ļāva ieskicēt tādus kā svarīgākos pieturas punktus pie kā apstāties mācību procesā un pārdomāt kā to pielietot praksē.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register