AS "LATEKO BANKA" ir dibināta 1992.gada 29.aprīlī. Banka sekmīgi darbojas Latvijas un starptautiskajos finanšu tirgos. Banka strādā, lai tā klientiem būtu maksimāli pieejama un ikdienas savstarpējā sadarbība ērta. AS "LATEKO BANKA" aktīvi izstrādā jaunus produktus, pirmajā vietā izvirzot pakalpojumu kvalitāti. Šodien Banka apkalpo gan ražotājus, gan tirdzniecības uzņēmumus, gan fiziskās personas, kas ir novērtējuši tarifu izdevīgumu un bankas draudzīgumu.
Banka strādā gandrīz 700 darbinieki. Bankas struktūra ir ļoti liela (pielikums, 1.tabula).
AS "LATEKO BANKA" ir viena no nedaudzajām Latvijas bankām, kurai, sākot no 2002.gada, tiek piešķirts Fitch Ratings reitings.
AS "LATEKO BANKA" akcionāri ir Islandes un Latvijas kompānijas un uzņēmēji. Bankas vadītāji ir cilvēki ar lielu darba pieredzi banku sektorā. Vadības augstais profesionālais līmenis ir viens no galvenajiem faktoriem, kurš nodrošina AS "LATEKO BANKA" stabilitāti un izaugsmi. Bankas īstenotā personāla motivācijas politika ir viens no galvenajiem lojalitātes un darbinieku augstās kvalifikācijas iemesliem.
A/S LATEKO Banka juridiskā adrese E.Birznieka-Upīša ielā 21, Rīga, LV 1011, Latvija. Akciju sabiedrība Latvijas Ekonomiskā Komercbanka ( LATEKO Banka) aktīvi strādā finansu tirgū no 1992. gada. Par bankas darba efektivitāti un izaugsmes potenciālu liecina tas, ka banka regulāri ir Latvijas komercbanku pieciniekā, kas pieņiem līderpozīcijas pēc tādiem bankas darbības rādītājiem kā ROA(return on assets) un ROE (return on eguity).Šie rādītāji raksturo efektivitāti un kapitāla un aktīvu apgrozāmības rentabilitāti.
Bankai ir pieslēgums informatīvi analītiskajai sistēmai REUTERS Dealing 2000 un starptautiskajai banku telekomunikāciju sistēmai S.W.I.F.T.
Banka apkalpo gan privātpersonas, gan korporatīvos klientus, piedāvājot viņiem pilnu kases norēķinu pakalpojumu kompleksu, konversijas pakalpojumus, kreditēšanu, trasta un investīciju pakalpojumus. Kases norēķinu operācijas pieder pie tradicionālajiem bankas darbības veidiem, taču arī šajā virzienā banka cenšas maksimāli paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu un piešķirt tiem priekšrocības, kas darītu tos pievilcīgus un ērti pieejamus bankas klientiem.…