Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:169442
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ’’Pozitīvs2010’’ vispārējs raksturojums    5
2.  SIA ’’Pozitīvs2010’’ mārketinga procesa izvērtējums    10
3.  SIA ‘’Pozitīvs2010’’ mērķtirgus izvērtējums    21
4.  SIA ‘’Pozitīvs2010’’ darba ar klientiem izvērtējums    29
Extract

Mūsdienās uzņēmējdarbība un tās vide ir mainīga, tāpēc, lai uzņēmums spētu pastāvēt un attīstīties, ir jāseko līdzi konkurentu darbībai un jātiecas pēc mērķu piepildīšanu, kā arī īpaša uzmanība ir jāpievērš klientiem un viņu vēlmēm.
Uzņēmumā ļoti svarīga loma ir mārketingam. Mārketinga būtība ir veidot un uzturēt pieprasījumu, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
Prakse ir veikta mazā uzņēmumā SIA ‘’Pozitīvs2010’’, kas nodarbojas ar sabiedrisko ēdināšanu un izklaides/nakts pasākumu rīkošanu.

Prakses mērķis: nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1375108
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register