Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:120785
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma veidošanās vēsture - attīstības vēsture, darbības virzieni, uzņēmējdarbības sfēra    4
1.1.  Iepazīšanās ar iekšējās kārtības, darba drošības un ugunsdrošības noteikumiem un instrukcijām    5
1.2.  Lietišķās saskarsmes kultūra uzņēmumā    6
1.3.  Analizēt darba kolektīva saskarsmes stilu    6
1.5.  Iepazīties ar uzņēmuma atbildīgo personu uzdevumiem darba aizsardzības pasākumu nodrošināšanai, raksturot tos    7
1.6.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības jomai, tā darba kolektīva saskarsmes pilnveidei, darba aizsardzības un iekšējo kārtības noteikumu pilnveidei    7
2.  Uzņēmuma darba organizāciju regulējošie ārējie normatīvie akti    8
2.1.  Izskaidrot darba likumā regulētas līgumiskās attiecības (pielikumā - darba līgums)    8
2.2.  Uzņēmuma darījumiem saistošas normas, kas izriet no Civillikuma lietu un saistību tiesībām    8
2.3.  Prakstiski izpētīt komerclikumā paredzēto komercdarījumu tiesisko regulējumu (piemēram, faktoringa līgumā)    9
2.4.  Apkopot un izskaidrot uzņēmuma darbību regulējošo specifisko normatīvo aktu pielietošanas nepieciešamību (piemēram, pielikumā – licencēšanas, atbilstības, novērtēšanas u.c. akti)    9
2.5.  Secinājumi un priekšlikumi darba organizācijas uzlabošanai spēkā esošo ārējo normatīvo aktu robežās    10
3.  Komercdarbības organizācija un loģistikas uzņēmumā    10
3.1.  Noteikt uzņēmuma komercdarbības juridisko statusu, izvērtēt tā izvēli uzņēmējdarbības veikšanai    10
3.2.  Noskaidrot un raksturot saimnieciskās darbības veicēja pieteikšanās un tā statusa atzīšanas procedūras Latvijas Republikas UR,VID    11
3.3.  Veikt uzņēmuma kvalitatīvu un kvantitatīvu salīdzinājumu ar citām juridiskā statusa formām vietējā tirgū    12
3.4.  Izveidot uzņēmuma ražošanas mikroloģisko sistēmu, noteikt tās uzdevumus, noskaidrot sistēmas elementu nepieciešamību    13
3.5.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma komercdarbības organizācijā    13
4.  Dokumentu pārvaldība uzņēmumā    15
4.1.  Raksturot dokumentu pārvaldības darba organizēšanu    15
4.2.  Noteikt un izanalizēt dokumentu pārvaldības instrukciju    15
4.3.  Iepazīties ar dokumentu aprites un reģistrācijas kārtību    15
4.4.  Izpētīt rīkojuma dokumentus un sarakstes dokumentus    16
4.5.  Apskatīt un analizēt lietu nomenklatūras un dokumentu glabāšanas kārtošanas procedūras    16
4.6.  Secinājumi uzņēmuma dokumentu pārvaldības organizācijā    16
5.  Personāla vadība    17
5.1.  Iepazīties ar personāla vadības organizāciju uzņēmumā (plānošana, organizēšana, motivēšana, kontrole)    17
5.2.  Noteikt un raksturot darba efektivitātes rādītājus    17
5.3.  Apskatīt un novērtēt darba organizāciju ar personālu    18
5.4.  Iepazīties ar personāla piesaistes paņēmieniem, darba interviju saturu. Iepazīties ar lietišķās saskarsmes elementiem darba interviju laikā    19
5.5.  Analizēt personāla sastāvu dinamikā un noteikt personāla sastāvu attīstības perspektīvi    20
5.6.  Priekšlikumi par personāla vadības organizācijas uzņēmumā    20
Extract

5.5.Analizēt personāla sastāvu dinamikā un noteikt personāla sastāvu attīstības perspektīvi.
SIA ‘’DOUGLAS’’ strādā kopā 5 pārdevējas – konsultantes, katrai pārdevējai ir piešķirti savi preču stendi, par kuriem dienas gaitā viņas ir atbildīgas, piemēram, tīrību vai preču papildināšu. Iestājoties darbā katram darbiniekam ir jāizlasa rokasgrāmata, kas padarīs darbu kvalitatīvāku un daudz labāku. Šajā rokasgrāmatā ir aprakstīts kas jādara ir dažādās situācijās, piemēram, kad klients ierodas veikalā viņam ir jāpastāsta par piedāvātajiem pakalpojumiem, piemēram, klientu karti, bezmaksas dāvanu saiņošanu u.c. Kā arī šajā grāmatā ir minēts par papildu pārdošanu un klientu apkalpošanu, kā jāatvadās no klienta, un kādai jābūt darbinieka uzvedībai u.t.t Kad ņem vēra šo rokasgrāmatu darbinieks nodrošina izcilu klientu apkalpošanu.
SIA ‘’DOUGLAS’’ darbiniekam iestājoties darbā piedāvā nepieciešamās apmācības, kā arī laika gaitā, piedāvā papildu seminārus, piemēram, stāstot par klientu apkalpošanu, kas uzlabo darbinieka pieredzi, un vēlāk to varēs pielietojot darbā. Kā arī ir pieejami make-up kursi, kur var uzlabot krāsošanas prasmi un svarīgākās nianses. Šie kursi attīsta darbinieka spējas, vēlāk tās var izmantot veikalā, demonstrējot kāda klienta izvēlētu produktu, uzklājot profesionāli uz sejas.
5.6 Priekšlikumi par personāla vadības organizāciju uzņēmumā.

Praktikanta priekšlikumi :
• Samazināt rokasgrāmatas apjomu, pārāk daudz informācijas.
• Noteikt mazāku preču cenas mērķi darbiniekam, veikalu neapmeklē daudz cilvēku.
• Piesaistīt klientus ar saviem bezmaksas pakalpojumiem. ( bezmaksas dāvanu saiņošana, bezmaksas preces saņemšana veikalā, ja iegādājies preces e-veikalā).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register