Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:643714
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepazīšanās ar prakses uzņēmumu, tā izveidošanas vēsturi    4
  Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums    5
  Uzņemuma organizatoriskā struktūra    6
  Mikrovides un makrovides ietekme    7
2.  Realizācijas daļa, tās uzdevumi, struktūra    9
3.  Sadarbības veidi ar klientiem    10
  Saziņa pa telefonu ar klientu    10
  Elektroniskā saziņa ar klientu    10
  Preču kustība    11
4.  Preču transportēšana un uzglabāšana    12
5.  Cena    14
  Preces cenu veidošanas mēhānisms    17
  Cenu politikas raksturojums dažadām precēm    17
6.  Preču sortiments    18
  Ražotāja „Lafuma” īpašās tehnoloģijas    21
  Iesaiņojums.    22
7.  Jauna produkta ieviešanas iespējas    24
8.  Preces dzīves cikls    25
9.  Preču zīme    28
10.  Sadales kanāli    30
11.  Mazumtirdzniecība    33
  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā    35
  Informējošais materiāls veikalā    37
  Pircēju apkalpošanas serviss.    37
12.  Preču virzīšana tirgū    39
  Reklāma    39
  Reklāma internetā    40
  Pārdošanas veicināšana    41
  Netiešā reklāma    42
  Secinājumi un priekšlikumi    44
  Pielikums    45
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    51
Extract

Šo prakses vietu izvēlējos, jo uzņēmums darbojas mūsdien aktualājā sfērā, kā arī liels tas ir uzņēmums, kas ļautu man gūt pieredzi lielā mūsdienīgā uzņemumā ar plašu pakalpojumu un tirdzniecības spektru. Tas varētu tikai palīdzēt turpmākajā karjeras izaugsmē mārketinga jomā.
Informācijas ieguve par nepieciešamajiem prakses programmas jautājumiem, kā arī attiecīgo darbu veikšana problēmas nesagādāja, jo uzņēmuma nodaļas ir sāmēra neliela, un tās atviegloja piekļūšanu pie dažādiem dokumentiem, kā arī radīja iespēju strādāt dažāda profila darbus.
Šīs prakses mērķis bija iepazīties ar uzņēmuma darbību dažadās jomās:
Mazumtirdzniecībā,
Vairumtirdzniecībā,
Poligrāfijā
Pakalpojumu sniegšanā.
Kā arī izpētīt grāmatvedības un lietvedības darba organizāciju. Šīs prakses laikā esmu iepazinusies ar ikdienas grāmatvedības un lietvedības dokumentiem un darbiem. Prakses laikā, apskatīju arī dažādus dokumentus un datorprogrammas, efektizē grāmatvedības darbu.
Rakstot atskaiti, izmantoju dažadus literatūras un citus informācijas avotus. Kā arī dažadās valodās: latviešu, krievu un angļu.

Uzņēmums ir dibināts 1989. gada 21. maijā kā dabas grāmatu izdevniecība. Vēlāk tas paplašināja savu darbību un tagad kļuvis par daudznozaru uzņēmumu. SIA „Gandrs” darbības virzieni ir:
mazumtirdzniecība (tūrisma preču veikali “Viss atpūtai dabā”);
vairumtirdzniecība;
poligrāfijas pakalpojumi;
velosipēdu un tūrisma inventāra noma.
Uzņēmums reģistrēts kalnciema ielā 28, kur atrodas plašā un daudpusīgā saimniecība.
Uzņēmums atrodas valsts nozīmes arhitektūras piemineklī - Hartmaņa muižiņā (skat.pielikumu nr.1.). Izaugsmes gaitā apvienojot lietderīgo ar patīkamo, "Gandrs" pakāpeniski restaurē šo XVIII gadsimta ēku, atdodot tai sākotnējo izskatu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register