Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:974924
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbības virzieni    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma mārketinga mix raksturojums    8
2.  Uzņēmuma klientu vajadzību nodrošināšana    10
2.1.  Klientu servisa līmeņa nodrošināšana    10
2.2.  Klientu apmierinātības novērtējums    11
3.  Konkurences situācija    19
4.  Klientu piesaistīšanas programma    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantoto avotu saraksts    29
  Pielikums (aptaujas anketa)    30
Extract

Nosaukums SIA „Lokis” – ir nosaukums, ar kādu firma ir reģistrēta uzņēmumu reģistrā, taču patērētājiem un piegādātājiem tā ir vairāk pazīstama ar nosaukumu „Orhideja”. Šis nosaukums ir arī iestrādāts firmas logotipā un ir preču zīmes pamatā.
Uzņēmums, kurš tika nodibināts 20. gs. 90. gados, saviem patērētājiem ir pazīstams ar nosaukumu „Orhideja” un zināms, kā sieviešu veļas ražotājs.
Kompānijas dibinātāji centās ražot savu produkciju ne tikai ļoti kvalitatīvu un komfortablu, bet arī elegantu, tādu, kas sagādā prieku ikvienai sievietei. Tika atrasts arī piemērots nosaukums šādai veļai. Baltijas sievietēm eksotiskais orhidejas zieds kļuva tuvs sirdij, tas papildināja viņu dabisko skaistumu un sasildīja lietainā laikā. Orhideja – tas ir skaistuma un harmonijas simbols, jo katra sieviete tiecas pēc šīm vērtībām un uzņēmums „Orhideja” palīdz tās sasniegt.
Uzņēmuma misijas formulējums izsaka attiecīgā uzņēmuma centienus nākotnē, norādot uz ko tiks virzītas pūles un kādas vērtības tiks noteiktas kā prioritātes, veicot darba pienākumus.
Misijas formulējuma svarīgākais moments ir atbilde uz jautājumu: kāds ir uzņēmuma galvenais mērķis? Protams, ka pats svarīgākais ir patērētāju intereses, cerības un vērtības, orientētas uz perspektīvu.
Izejot no iepriekš teiktā, uzņēmuma misiju var noteikt kā pieeju, kuras uzmanības centrā atrodas preču kvalitāte, kura tiek atspoguļota no dažādiem skatu punktiem, sniedzot priekšstatu par uzņēmumu, tā produkciju, vadības stilu un menedžmentu, darba raksturu. Aptuvens misijas formulējums varētu būt sekojošs:
augstas meistarības sasniegšana visās darbības sfērās – mērķos, produkcijas dažādībā, pakalpojumos, darbiniekos un dzīves veidā; Mērķis – kļūt par augsti kvalificētu uzņēmumu;
kvalitāte – neatņemama produkcijas, darba vides un darbaspēka sastāvdaļa; profesionāls vadības stils, pilnīga uzticēšanās darbiniekiem, jaunu ideju atbalsts, apzinoties iespējamos riska faktorus;
visu līmeņu vadītāju vadības lēmumu pieņemšana, cieši sekojot noteiktām pilnvarām un pienākumiem;
godīgums un atklātība, darbs vienotā komandā;
mēs vēlamies, lai darbiniekiem būtu iespēja pateikt, ka mūsu uzņēmums ir brīnišķīga vieta, kur strādāt, ka tā atbalsta un atzīst katra darbinieka individuālos sasniegumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1229369
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register