Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115474
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VIESNĪCU NOZARES RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    4
2.  VIESNĪCU NOZARES IESAISTE DAŽĀDĀS STRUKTŪRĀS    8
3.  VIESNĪCU NOZARES NĀKOTNES PERSPEKTĪVAS    9
4.  PRAKSES UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    11
4.1.  Uzņēmuma darbības kopsavilkums    11
4.1.1.  Uzņēmuma pozīcija tirgū    11
4.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības un efektivitātes analīze    13
4.3.  Uzņēmuma starptautiskās sadarbības izvērtējums    16
4.4.  Uzņēmuma darba organizācija un pakalpojumu kvalitāte    17
4.4.1.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācijas analīze    17
4.4.2.  Pakalpojumu kvalitātes izvērtējums    18
4.5.  Uzņēmuma personālvadības procesu izvērtējums    20
4.6.  Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums    25
4.7.  Uzņēmuma attīstības iespēju izvērtējums un nākotnes stratēģija    32
5.  DARBA RAKSTUROJUMS PRAKSES UZŅĒMUMĀ    34
  SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU    35
  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    37
  Pielikumi    38
Extract

SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU
Ikdienišķā darba vidē un veicot uzņēmuma darbības analīzi, bija iespējams secināt vairākas iezīmes, kas kopumā labi raksturo uzņēmuma darbību un to ietekmējošos faktorus:
1) Prakses uzņēmums ir izvēlējies sadarboties ar Carlson Rezidor grupu viesnīcas ienesīguma nodrošināšanai, kas ir lieliska izvēle, jo nodrošina gan publicitāti, gan augstus darba organizācijas un apkalpošanas standartus.
2) Balstoties uz klientu novērtējumu tiešsaistē, sniegtais pakalpojums ir profesionāls, izvēlēts atbilstošs koncepts, ir augsts apkalpošanas līmenis un pakalpojums kopumā vērtējams augstu.
3) Šobrīd galvenā klientu mērķgrupa ir : gados jauns ceļotājs(vecumā no 25-40), kas Rīgu apmeklē darba vai atpūtas nolūkos un pamatā izvēlas starptautiskā zīmola viesnīcas. Bocca Buona mērķauditorija ir viesnīcas viesi, kā arī Rīgas, it īpaši Pārdaugavas, iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
4) Mārketinga stratēģija ir pārdomāta un vieš starptautiskas vērtības, izmantojot mūsdienīgus risinājumus (piemēram, mobilo telefonu aplikāciju ēdienu pasūtīšanai u.tjp.).
5) Mārketinga stratēģijas vājais punkts ir e-pastu mārketings, jo tas netiek pienācīgi plānots un izpildīts, kā arī nenes nepieciešamos rezultātus.
6) Zīmols ir jauneklīgs un visos vizuālajos materiālos atspoguļotās košās krāsas un vienotais, starptautiskais standarts vēsta par ērtu un mūsdienīgu pakalpojuma sniegšanas vidi.
7) Prakses atskaitē analizētie finanšu dati liecina par īpaši augstu ieguldījumu daudzumu, kas pēc 2016.gada vēl vairākus gadus neļaus gūt peļņu. Taču jau pirmajos viesnīcas darbības mēnešos tika sasniegti augsti noslogojuma rādītāji un kopumā atvēršanas gadā noslogojums bija tuvu nozares vidējam noslogojumam. Tas uzskatāms par labu rādītāju, jo viesnīcas tirgus daļa turpmākajos gados tikai augs un nostiprināsies.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register