Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218621
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1  Atrašanās vieta, mērķa grupas, pakalpojumi, izveidošanās vēsture    5
1.2  SVID analīze    6
1.3  Viesnīcas mērķa grupas raksturojums    7
1.4  Viesa cikla uzņēmumā analīze    7
1.5.  „Hotel de Rome” organizācijas shēma    9
2.  Uzņemšanas dienests    9
2.1.  Darbinieku amata apraksti, darba grafiki un specifika   
2.2  Rezervēšanas process un dokumentācija   
2.2.1  Rezervēšanas veidi   
2.2.2.  Rezervēšanas dokumentācija   
2.2.3.  Viesu reģistrācijas process   
2.2.4.  Viesa informācijas mape istabā   
2.3.  Pārskatu veidi un kredītu kontrole   
2.5  Recepcijas izvietojums   
2.6.  Secinājumi par viesu uzņemšanas dienestu   
3.  Ēdienu un dzērienu dienests   
3.1.  Darbinieku amata apraksti   
3.2.  Darba plānošana un pienākumu sadale   
3.3.  Viesu apkalpošanas shēma viesnīcas restorānā   
3.3.1.  Pasūtījuma pieņemšana   
3.3.2  Pasūtījumu izpilde   
3.3.3.  Norēķināšanās ar viesiem   
3.4.  Apkalpošana istabā   
3.4.1.  Ēdienkartes raksturojums   
3.4.2.  Pasūtījuma pieņemšana   
3.4.3.  Pasūtījuma izpilde   
3.4.4.  Pakalpojuma fiksēšana viesa rēķinā   
3.5.  Secinājumi par ēdienu un dzērienu dienestu   
4.  Saimnieciskais dienests   
4.1  Darbinieku amata apraksti, darba grafiki, darba specifika   
4.2.  Prasības personālam kas atbild par tīrību un kārtību   
4.3.  raksturot telpu uzkopšanai izmantotos tīrīšanas un kopšanas līdzekļus   
4.3.1.  Izplatītājfirmas   
4.3.2  Līdzekļi, to pielietojums   
4.3.3.  Līdzekļu patēriņš   
4.3.4.  Izplatītājfirmas ar kurām sadarbojas   
4.3.5.  Izmaksas   
4.4.  Telpu uzkopšanas ratiņu komplektācija   
4.5.  Telpu uzkopšanas grafiks   
4.6.  Kosmiskā remonta un interjera atjaunošana   
4.7.  Secinājumi par saimniecisko dienestu   
5.  Semināru centra dienests   
5.1  Semināru telpas   
5.2  Pasākumu veidi, to raksturojums   
6.  Pārējie uzņēmumā esošie dienesti   
  Individuālie prakses uzdevumi   
  1.Veļas mājas darba organizācija   
  2.Minibāra darba organizācija   
  Secinājumi   
Extract

Izejot praksi „Hotel de Rome” mans mērķis bija pēc iespējas vairāk uzzināt par darbu un vidi viesnīcā, redzēt, kā darbojas liela 5 zvaigžņu viesnīca, kāda tur ir strādājošo attieksme pret darbu un viesiem. Veidojot prakses atskaiti mans mērķis ir sasaistīt lekcijās dzirdēto ar reālajā viesnīcas darbā redzēto un dzirdēto.
Ekonomikas un eksporta pieaugums ir veicinājis darījumu cilvēku ceļojumu skaita palielināšanos, un ceļojumu aģentūras šo jomu uzskata par ienesīgu, jo firmu izdevumi ir lieli un tirgus ir samērā neelastīgs pret cenu izmaiņām. Darījumu cilvēki ir ļoti prasīgi klienti. (Holovejs Dž. K.,1999). Tieši tāpēc tiem nepieciešama attiecīga apkalpošana. Vadoties no tā, kā vienu no uzdevumiem izvirzu izpētīt vai „Hotel de Rome” atbilst darījumu cilvēku augstajām prasībām.
Cilvēki ne vienmēr pērk tās brīvdienas, kas viņuprāt sniedz visvairāk prieka, vai pat tās brīvdienas, ko var vislabāk atļauties, bet tā vietā nopērk tās brīvdienas, kas pēc mūsu domām nostiprinās mūsu statusu draugu un kaimiņu vidū. Tādā veidā statuss kļūst par nozīmīgu darījumu braucienu īpašību, jo darījumu ceļotāji apzinās, ka pārstāv firmu, un tāpēc tiem ir jārada iespaids. Darījumu braucieni veido lielāko ieņēmumu uz cilvēku salīdzinājumā ar izklaides braucieniem. (Holovejs Dž. K.,1999). Interesanti likās uzzināt vai „Hotel de Rome” cenas atbilst piedāvātajai kvalitātei.
Viesnīcas raksturo piecas iezīmes – atrašanās vieta; piedāvātās iespējas (istabas, restorāni, citas publiskas telpas); tās tēls; piedāvātie palīgpakalpojumi, attieksme, personiska uzmanība, darbinieku apkalpošanas ātrums un efektivitāte; cena (Holovejs Dž. K.,1999). Rakstot darbu mēģināšu novērtēt kādā līmenī šīs iezīmes ir „Hotel de Rome”
Darba pirmajā daļā atspoguļošu prakses laikā redzētā un informācijas avotos lasītā kopainu par viesnīcu, kurā strādāju praksi.
Otrajā daļā aprakstīšu savus individuālos uzdevumus – Minibāra un veļas mājas darba organizācija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1116682
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register