Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:674821
 
Evaluation:
Published: 23.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso makrovides analīze    3
2.  Tūrisma un viesmīlības uzņēmuma stratēģiskā darbība    7
2.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vispārīgs raksturojums    7
2.2.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi, to kvalitāte    8
3.  Komercdarbības analīze viesnīcā Rojal Mare Village & Thalasso    14
3.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso mārketinga stratēģija    14
3.2.  Viesnīcas „Royal Mare Village & Thalasso” menedžmenta analīze    19
3.2.1.  Viesnīcas Royal Mare Village & Thalasso vadība un personāls    19
3.2.2.  Darbinieku motivēšana, stimulēšana    21
4.  Autores personīgais devums prakses uzņēmuma darbībā    22
  Secinājumi    25
  Ieteikumi un priekšlikumi uzņēmuma darba uzlabošanai    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

PRAKSES MĒRĶIS ir ekonomiskās kompetences iegūšana un praktisko iemaņu kopu apgūšana, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus.
Lai veiksmīgi tiktu sasniegts darba mērķis tika veikti šādi PRAKSES UZDEVUMI:
1.Izvērtēt uzņēmuma makrovidi (ekonomiskos, tiesiskos, politiskos, sociālos, fiziskos, tehnoloģiskos faktorus) un tās ietekmi uz uzņēmuma darbību.
2.Iepazīties ar konkrētā tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbības procesu kopumā; kā arī specifiku, funkcijām un uzdevumiem.
3.Iepazīties ar nepieciešamajiem materiāliem, lai varētu novērtēt uzņēmuma komercdarbību, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai.
4.Novērtēt uzņēmuma darbību mārketingā un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai;
5.Novērtēt uzņēmuma vadību, personāla vadību un motivēšanu, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma vadības uzlabošanai.
6.Apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietot darba prasmi reālās situācijās; izmantot saskarsmes un pakalpojuma pārdošanas prasmi darbā ar klientu;
7.Attīstīt sevī tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu; iepazīties ar jaunāko tehnoloģiju pielietošanu, datortehnikas izmantošanu u.c.; apgūt mūsdienīgas vadības metodes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1308871
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register