-
Prakse viesnīcā un ēdināšanas uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Viesnīcas raksturojums | 3 |
2. | Ko piedāvā viesnīcā | 4 |
2.1. | Numuri | 4 |
2.2. | Restorāni un bāri | 5 |
2.3. | Papildus pakalpojumi | 6 |
2.4. | Bērnu izvietojums un papildus gultu piešķiršana | 6 |
3. | Piekļūšanas iespējas | 7 |
4. | Viesnīcas konkurentu apraksts | 8 |
5. | Personāls | 9 |
5.1. | Apkalpojošā personāla pienākumi | 9 |
5.2. | Darbinieku apmācība | 10 |
5.3. | Pārvalde | 10 |
5.4. | Humānisms un demokrātija | 11 |
7. | Mārketings un reklāma | 11 |
8. | Viesnīcas organizatoriskā struktūra | 13 |
9. | Dienestu un nodaļu raksturojums | 14 |
9.1. | Viesu uzņemšanas nodaļa | 15 |
9.2. | Saimniecības nodaļa | 15 |
9.3. | Drošības dienesta | 17 |
9.4. | Citas dienestu raksturojums | 18 |
10. | Darba līdzekļi | 19 |
11. | Individualais uzdevums: Konferenču un semināra centrs | 20 |
12. | SVID analīze | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Izmantota literatūra | 25 |
Mūsdienās tūrisms ir viena no svarīgākajām nozarēm daudzās pasaules valstīs. Tūrisms palīdz radīt jaunas darbavietas, sekmē valsts kultūras un dabas pieminekļu aizsardzību un atjaunošanu, kā arī veicina kopējās valsts ekonomiskās situācijas attīstību.
Viens no lielākiem pasaules tūrisma industrijas sektoriem ir izmitināšanas sektors. Tas attīstās līdz ar visas industrijas attīstību. Pateicoties, straujai tūrisma attīstībai Latvijā, arvien vairāk tiek atvērtas jaunas viesnīcas, viesu mājas, lauku mājas u.c. tūrisma centri. Lai veiksmīgi varētu organizēt šo uzņēmumu darbību, vispirms ir jāapzinās šī uzņēmuma galvenā misija, kas ir – pēc iespējas maksimālāk apmierināt klienta vajadzības un vēlmes.
Darba mērķis: Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemainās.
Prakses vieta: „Park Hotel Maritim” un ēdināšanas uzņēmumā SIA „Nokroko N”. Prakse tika apgūta viesnīcas konferenču un semināra darbība, darbinieku pienākumus, saimnieciskajā dienestā, veicot uzkopšanas darbus un uzņemšanas dienestā.
Kafejnīca no citiem ēdināšanas uzņēmumiem (ēdnīcas, restorāni, kafetērijas, bufetes, ātrās apkalpošanas uzņēmumi u.c.) atšķiras ar interjeru, mēbelēm, galda traukiem un piederumiem. Augstāka līmeņa kafejnīcas atbilst vidēja servisa restorānam. Parasti tirgo ēdienus un dzērienus par zemām un vidējām cenām. Darbā aprakstīta kafejnīca atbilst augstāka līmeņa kafejnīcas standartam.
Uzņēmums atrodas Kalniņa 7. Uzņēmums sāks strādāt 900, darbosies līdz 2000. Cilvēki varēs paēst brokastis, pusdienas.. Pavāri beidz darbu 1700 , jo atlikušās stundas laikā iztirgo ēdienus, kas palikuši vitrīnās.
Vismaz reizi mēnesī tiek sasaukta darbinieku sapulce, kurā katrs ir tiesīgs izteikt savus aizrādījumus, konstatējumus un piedāvāt priekšlikumus. Kolektīvi analizējot radušās problēma situācijas, tiek mēģināts atrast vislabāko risinājumu. Darba process kafejnīcā tiek nepārtraukti pētīts un analizēts, kā rezultātā nepārtraukti tiek veikti dažādi labojumi un uzlabojumi.…
- Prakse viesnīcā "Hilton Portorosa Sicily"
- Prakse viesnīcā un ēdināšanas uzņēmumā
- Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīca “Hotel de Rome”
Practice Reports for university25
-
Viesnīca, restorāns "SESAME”
Practice Reports for university30
-
Prakse viesnīcā "Radisson SAS Daugava"
Practice Reports for university22
-
Prakses atskaite viesnīcā "Golden Bahia de Tossa & Spa"
Practice Reports for university14
-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Practice Reports for university33