Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:694483
 
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4-5
1.  Uzņēmuma un Biroja darbs    6
1.1.  Uzņēmuma dibināšanas apliecinošie dokumenti    6
1.2.  Vadības organizatoriskā struktūra: vadība un personāls    6
1.3.  Uzņēmējdarbība (komercdarbība): pienākumi, uzdevumi    7-9
2.  Uzņēmuma mārketinga komplekss    10-11
2.1.  Uzņēmuma produkta politika    10-11
2.2.  Uzņēmuma cenu politika    11
2.3.  Uzņēmuma atrašanās vieta, pieeja produktu sadalei    12
2.4.  Mārketinga komunikācija    12-16
2.5.  Pakalpojuma mārketinga kompleksa analīze    17-19
3.1.  Uzņēmuma iekšējās vides elementi    20-21
3.2.  Mikroekonomikas faktori    22-23
3.3.  Makrovides faktori    23-24
4.1.  Klientu apkalpošana    25
4.2.  Ieteikumi darbā ar klientiem    25
5.  Klientu aptauja    26
5.1.  Aptaujas veikšanas paņēmiens    26
5.2.  Priekšlikumi    26
6.1.  Principi un kritēriji    27
6.2.  Esošie tirgus aptveršanas stratēģijas    28
6.3.  Uzņēmuma iespējas un lietderība sākt darbību citā tirgus segmentā    28
7.  Konkurenti    29
7.1.  Konkurentu situācija    29
7.2.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    29-32
7.3.  Cenu līmenis    32
8.  Izmantotā literatūra    33
9.  Pielikumi    34
Extract

Ievads
Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Tas ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru.
Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru veicat uzņēmums, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši uzņēmums pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka uzņēmuma piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Tieši ar šiem punktiem sākumā saskārās arī A/S „Cēsu alus”, kurus izkopjot ir ieguvis pastāvīgu un veiksmīgu uzņēmumu, kurš nodarbojas par produktu pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu klientiem. Šo iemeslu dēļ, A/S „Cēsu alus”, es izvēlējos par savu prakses vietu.
A/S „Cēsu alus” juridiskā adrese ir Aldaru laukums 1, Cēsis. Sabiedrība ir reģistrēta Komercreģistrā ar vienoto reģistrācijas numuru 40003030721. AS Cēsu alus reģistrācija datums uzņēmuma reģistrā 1991. gada 27. septembrī. Komercreģistrā uzņēmums pārreģistrējās 2004. gada 17. septembrī.
Sabiedrības lielākais akcionārs ir tās mātes sabiedrība A.Le Coq Group AS, kurai pieder 98,5% no Sabiedrības pamatkapitāla.
A/S „Cēsu Alus” darbības joma jau kopš 1590. gada ir alus, gāzēto bezalkoholisko dzērienu un alkoholisko kokteiļu ražošana un tirdzniecība, kā arī enerģijas dzērienu, sidru, sulu un sulu dzērienu vairumtirdzniecība. Papilddarbības veidi ir vairumtirdzniecība, imports, eksports, iepakošana, uzglabāšana, ražošanas laboratorija.

Prakses mērķis:
Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register