Hansabank grupas, tai skaitā arī Hansabankas misija ir būt vadošo finansu institūciju Baltijas reģionā, gan apjoma, gan klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā. Tās mērķis ir iegūt arvien lielāku tirgus daļu, palielinot filiāļu tīklu un bankomātu skaitu.
Hansabankas stratēģija ir jaunu produktu ieviešana un izstrādāšana, Internetbankas hansa. net attīstīšana, vienota personāla politika kā arī filiāļu tīkla un bankas automātu skaita palielināšana.
Hansabank Grupas stratēģiskie mērķi 2001. gadā:
Sniegt finansu pakalpojumus Internetā atbilstoši augstākajiem starptautiskajiem standartiem.
Nodrošināt elektronisko datu pārraides kanālu uzticamību.
Īpaši pievērsties klientiem-privātpersonām ar augstu ienākumu līmeni.
Uzlabot pieredzes un zināšanu apmaiņu Hansabank Grupas ietvaros, kā arī ar bankas stratēģisko investoru Swedbank.
Ieviest Baltijas mēroga darbinieku apmācības un apmaiņas programmas.
Darbs tiek organizēts nosprausto mērķu sasniegšanai. A/s”Hansabanka” (Hansabanka) darbinieki ir informēti par bankas misiju un stratēģiskiem mērķiem. Darbinieki, skaidri apzinoties bankas misiju un mērķus, var arī sevi labāk motivēt darbam. …