Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126982
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un tā darbības raksturojums    4
2.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma raksturojums atbilstīgi tā tipam    4
3.  Atsevišķo saimniecisko un servisa dienesta darbības raksturojums    4
4.  Uzņēmuma darba organizācijas principi    6
5.  Prakses bāzes uzņēmuma darbības vērtējums    7
6.  Uzņēmuma vieta tirgū    8
7.  Ēdienkartes un dzērienu kartes raksturojums    8
8.  Apkalpošanas kultūra    8
9.  Ēdienu un dzērienu pasniegšanas nosacījumu ievērošana    9
10.  Ēdienu kvalitātes raksturojums    9
12.  Sanitāro un drošības tehnikas noteikumu ievērošana izņēmumā    9
13.  Produktu, izejvielu un uzņēmuma gatavās produkcijas uzglabāšanas noteikumu un gatavās produkcijas realizācijas noteikumu ievērošana    10
14.  Produkcijas piegādes, uzglabāšanas, norēķinu un realizācijas principi    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
Extract

Secinājumi.
• Praktiskas zināšanas un iemaņas ir svarīgas darbam restorāna virtuvē, lai varētu pagatavot viesnīcas viesiem brokastu ēdienkartē iekļautos ēdienus.
• Iepazinos ar viesnīcas iekšējo struktūru un darbinieku lomu uzdevumu izpildē, komandas darbam ir liela nozīme kopējā mērķa sasniegšanai.
• tika gūts ieskats jaunāko tehnoloģiju (datorizēto sistēmu) izmantošanā, kas būtiski atvieglo ikdienas darbu ar kalkulācijām, noliktavu uzskaitēm u.t.t.
• Produkta vērtību palielina ne tikai produkta kvalitāte, apkalpošanas kvalitāte bet kopējā gūtā pozitīvā pieredze viesim izmantojot sniegtos pakalpojumus.

Priekšlikumi
• Ņemot vērā lielo darbinieku rotāciju, vēlams ieviest atalgojumā bonusu sistēmu, kas, iespējams, samazinātu darbinieku rotāciju. Bonusu sistēma izpaustos ar piemaksām pie algas ņemot vērā darbinieku darba stāžu uzņēmumā.
• Izvietot virtuvē pie produktu sagatavošanas cehiem tehnoloģiskās kartes, vai nu pielīmētas pie sienas vai ievietotas plēves kabatiņās, lai neskaidrību gadījumā darbinieks varētu precizēt neskaidrības, kuras radušās darba gaitā. Vēlams būtu arī pievienot gatavo ēdienu attēlus. Tas būtu nepieciešams, lai spētu nodrošināt nemainīgu gatavās produkcijas kvalitāti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1340570
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register