-
Prakses atskaite grāmatvedībā
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | PRAKSES VIETAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Uzņēmējdarbības forma, pamatkapitāla lielums, darbības veids | 5 |
1.2. | Uzņēmuma iekšējā vide: mērķi, struktūra, organizācijas kultūra | 6 |
1.3. | Uzņēmuma ārējās vides: klientu, konkurentu, piegādātāju raksturojums | 8 |
1.4. | Pamatdarbību regulējošie normatīvie akti | 9 |
1.5. | Iekšējās un ārējās finansēšanas avoti | 11 |
2. | UZŅĒMUMA PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI | 12 |
2.1. | Uzņēmumā sniegtie pakalpojumi, to dzīves cikls | 12 |
2.2. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu uzskaites kārtība | 13 |
2.3. | Ražošanas un pārdošanas izmaksu ietekmējošie faktori, cenu veidošanas pamatprincipi | 14 |
2.4. | Uzņēmuma ražošanas un pārdošanas izmaksu uzskaites kārtība | 15 |
3. | GRĀMATVEDĪBAS POLITIKA UZŅĒMUMĀ | 17 |
3.1. | Grāmatvedības politikas, pielietojamās metodes un kontu grupas | 17 |
3.2. | Dokumentu apgrozības shēmas raksturojums | 18 |
3.3. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidi | 19 |
4. | UZŅĒMUMA GADA PĀRSKATS | 21 |
4.1. | Gada pārskata sastāvdaļas un to saturs | 21 |
4.2. | Uzņēmuma gada pārskata sastādīšanas un apstiprināšanas kārtība | 25 |
4.3. | Gada pārskata galvenie finanšu rādītāji | 26 |
4.4. | SIA „SDB.Alliance” finanšu rādītāju aprēķins | 29 |
5. | SEMESTRA LAIKĀ APMEKLĒTIE STUDIJU PASĀKUMI | 41 |
SECINĀJUMI | 42 | |
PRIEKŠLIKUMI | 44 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 45 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 46 | |
PIELIKUMI | 51 |
SECINĀJUMI
1. Uzņēmums spēs saglabāt ražošanu, nepieciešamības gadījumā ieguldot papildus līdzekļus, kā arī strādāt, lai samazinātu produkcijas pašizmaksu, atjaunotu produkcijas sortimentu, tādejādi saglabājot konkurētspēju.
2. Uzņēmums lielu uzmanību pievērš darbinieku apmācībām, lai iegūtu ļoti kvalitatīvus un profesionālus darbiniekus, kā rezultātā klientu apmierinātība pieaug.
3. Uzņēmumam ir ļoti svarīgi, lai to klienti būtu apmierināti gan ar preces kvalitāti, gan ar apkalpošanas līmeni un lai katram klientam būtu pozitīva attieksme un vēlme ieteikt savām paziņām apmeklēt uzņēmuma restorānus.
4. Uzņēmums atbalsta Latvijas lauksaimniecību, izveloties tikai svaigus un ekoloģiski tīrus produktus savas produkcijas ražošanai.
5. Uzņēmuma vadībai ir pareiza stratēģiskā plānošana un visi mērķi tiek sasniegti.
6. Uzņēmums kopš dibināšanas sākuma ir paplašinājies, atvēris vēl divus restorānus un darbinieku skaits katru gadu pieaug, tas pierāda, ka uzņēmumam ir sekmīga saimnieciskā darbība.
7. Uzņēmums paplašinās, tā rezultātā uzņēmuma darbinieku skaits katru gadu pieaug un kā rezultātā klientu skaits arī pieaug.
8. Uzņēmums 2017. gadā ir strādājis ar 8102.00 EUR lielu peļņu, salīdzinot ar 2015. gadu, uzņēmuma peļņa ir palielinājusies, kas skaidrojams ar finansēšanas piesaisti un uzņēmuma saimniecisko attīstību.
9. Uzņēmumas izmanto gan iekšējās, gan ārējās finansēšanas avotus.
10. Uzņēmua produkcijas dzīves cikla noteikšana ir viens no uzņēmuma komponentiem mārketinga izpētes veikšanā un stratēģisko lēmumu pieņemšanā. Lai vadība varētu pieņemt pareizos lēmumus par darbībām ar produktu, uzņēmumā tiek veikta mārketinga izpēte.
…
Prakses atskaite ēdināšanas uzņēmumā
Koledžas darbs. Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Prakses atskaite grāmatvedībā
- Prakses atskaite grāmatvedībā
- Prakses atskaite grāmatvedībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university70
-
Prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university17
-
Kvalifikācijas prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university40
-
Kvalifikācijas prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university34
-
Prakses atskaite grāmatvedībā
Practice Reports for university7