Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:467048
 
Evaluation:
Published: 30.06.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Prakses uzdevumi Apraksts Secinājumi
Iepazīšanās ar klasi, skolu, ar klases audzinātāju, viņa pienākumiem (Līgumā vai amata aprakstā), funkcijām, obligāto un ieteicamo dokumentāciju (Klases audzināšanas stundu tematiskie plāni, Klases audzinātāja mape vai portfolio), direktora vietnieku audzināšanas darbā, funkcijām, sociālo pedagogu, funkcijām, dokumentāciju Pirmo reizi skolu apmeklēju 10.03.2023. Iepazinos ar direktora vietnieci izglītības jomā A. M., kura parādīja man skolas dokumentāciju elektroniskā veidā un iedeva skolas izstrādāto Klases audzinātāja rokas grāmatu (skat. pielikumu Nr.1.,att.1.) un Stundas vērošanas veidlapu (skat. pielikumu Nr. 2., att. 2.). Es tiku iepazīstināta ar skolas darbību reglamentējošo dokumentāciju, kura arī ir brīvi pieejama skolas mājas lapā, ar klases audzinātāja pienākumiem un klases audzināšanas stundu plāniem. Direktores vietniece izglītības jomā sastāda skolas darba plānu, konsultē jaunos pedagogus, kā veidot mācību tēmu un stundu plānus, skolēnu sasniegumu vērtēšanu, pārbaudes darbus un cita veida mācību metodiskos materiālus; atbild par vienotu prasību ievērošanu mācību satura apguves īstenošanas plāna aizpildīšanā un ievietošanā e-klasē; atbild par vienotu prasību ievērošanu audzināšanas darba plānošanā un īstenošanā; atbild par izglītojamo instruēšanu par drošības noteikumiem; atbild par vienotu prasību ievērošanu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtības izpildē; atbild par mācību stundu vērošanu, atgriezeniskās saites sniegšanu pedagogam par vēroto stundu; piedalās metodiskās padomes sanāksmē.
Skolā strādā arī sociālais pedagogs K. A., kuras pienākumi ir sniegt palīdzību izglītojamiem, kuri ilgstoši nav apmeklējuši skolu; risināt problēmsituācijas, ja skolēnam radies konflikts ar klasesbiedriem vai skolotājiem, vai vecākiem; prognozēt iespējamās grūtības mācībās un saskarsmē nelabvēlīgu sociālu apstākļu gadījumā, plānot nepieciešamo atbalstu situācijas uzlabošanai; sadarboties ar valsts un nevalstiskajām institūcijām izglītojamo sociālo vajadzību nodrošināšanā; konsultēt skolotājus, izglītojamos un viņu vecākus bērnu tiesību aizsardzības un sociālās palīdzības jautājumos.
Prakses uzdevumu pildīšanai man piešķīra 5. klasi ar 15 skolēniem. Klases audzinātāja – D. B., sporta skolotāja.
Klases audzinātāja izstrādā audzināšanas stundu plānu saskaņā ar skolas audzināšanas darba programmu un iesniedz saskaņošanai direktores vietniecei izglītības jomā līdz katra semestra otrās nedēļas beigām.
Klases audzinātāja katru dienu obligāti atzīmē skolēnu apmeklējumu un stundu kavējumus, savlaicīgi informējot bērna vecākus, ja kāds kavē stundas.
Klases audzinātāja obligāti informē vecākus par bērnu negatīvu uzvedību un konfliktiem, kas radušies skolēnu starpā.
Klases audzinātāja obligāti veic drošības instruktāžas skolēniem, it īpaši pirms ārpus skolas pasākumiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1403795
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register