Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:833080
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Sabiedrisko attiecību darba organizācija, dokumentu plūsma un amata apraksti    6
3.  Uzņēmuma iekšējās komunikācijas sistēma    8
4.  Klientu apkalpošanas procesi uzņēmumā    13
5.  Praktiski veiktie uzdevumi    14
  Secinājumi    15
  Priekšlikumi    16
Extract

Ievads
Prakse tika izieta no 2009. gada 27. aprīļa līdz šī paša gada 6. jūnijam. SIA „KLOTA” ir tirdzniecības uzņēmums, kas nodarbojas ar Latvijas un Rīgas suvenīru importēšanu un mazumtirdzniecību. Šo uzņēmumu vada viena vadītāja. SIA „KLOTA” nodarbina deviņas personas – katrā veikalā četras pārdevējas un grāmatvede.
Šis uzņēmums kā prakses vieta tika izvēlēts, jo uzņēmumā ir dinamisks darbs ar klientiem, tajā ir iespējams atsvaidzināt zināšanas svešvalodās. Tika izlemts, ka būtu interesanti uzzināt kā veidojas sabiedrisko attiecību darba organizācija mazā uzņēmumā un kā tas tiek vadīts, lai sasniegtu vēlamos rezultātus. Vēlējos arī uzzināt kādus mārketinga paņēmienus izmanto uzņēmums, lai piesaistītu klientus nozarē, kur ir izteikts sezonālais sadalījums un lielākā daļa klientu ir ārvalstu tūristi.
Prakses mērķis:
Dot iespēju studentiem nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskas iemaņas sabiedrisko attiecību menedžera darbā, kā arī savākt materiālus studiju darbam.
Prakses uzdevumi:
1. Jāiepazīstas ar sabiedrisko attiecību darba organizāciju, struktūru, amata aprakstiem, darba un dokumentu plūsmu prakses vietā.
2. Jāiepazīstas un jāizvērtē uzņēmuma iekšējās komunikācijas sistēma, jāpiedalās iekšējās komunikācijas aktivitātēs.
3. Jāiepazīstas un jāizvērtē darbs ar klientiem prakses vietā.
4. Patstāvīgais darbs prakses vietā – informācijas sagatavošana, preses relīžu rakstīšana, preses monitorings, darbs ar medijiem, iekšējā komunikācija u.c.

1. Uzņēmuma raksturojums
SIA „KLOTA” ir tirdzniecības uzņēmums, kas nodarbojas ar Latvijas un Rīgas suvenīru importēšanu un mazumtirdzniecību. Uzņēmumam pieder divi veikali, kuri atrodas pašā Vecrīgas sirdī – Rātslaukumā. Uzņēmums pastāv kopš 1998. gada.
Šo uzņēmumu vada viena vadītāja. SIA „KLOTA” nodarbina deviņas personas – katrā veikalā četras pārdevējas un grāmatvede.
Uzņēmums ir atkarīgs no sezonas - gadalaikiem, jo tā darbība ir vērsta uz tūristu apkalpošanu. Šī iemesla dēļ uzņēmuma mainās uzdevumi un mērķi. Vasaras sezonā tie ir izveidot preču dažādību veikalos un iegūt lielāku peļņu. Savukārt, ziemas sezonā – saglabāt preču dažādību ar pēc iespējas mazākiem izdevumiem un darīt visu iespējamo, lai uzņēmums neciestu zaudējumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1114687
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register