Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:260954
 
Evaluation:
Published: 20.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Uzņēmuma mārketinga vides elementi   
3.  Uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēte   
4.  Uzņēmuma klientu apkalpošanas serviss   
5.  Jaunu klientu piesaistīšana   
6.  Darbības paplašināšanas iespējas   
7.  Konkurentu darbība   
8.  Uzņēmumā pielietotie mārketinga komunikācijas veidi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Extract

Mūsdienās visi uzņēmumi jebkurā pasaules valstī savu darbību organizē, balstoties uz mārketinga koncepciju. Tas ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem, jo tas ir veiksmīgas pārdošanas pamats. Tāpat ir ļoti svarīga pareiza reklāmas līdzekļu izvēle un noformējums.
Tūrisma kompānija SIA „Your Run” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas veiksmīgi darbojas un atradis savu nišu tirgū. Integrēšanās tirgū ir notikusi un turpina būt veiksmīga, pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, kā arī pareizi izvēlētai mārketinga stratēģijai. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks.
Prakses atskaites mērķis ir atspoguļot tūrisma kompānijas SIA „Your Run” darbības galvenos aspektus un izanalizēt mārketinga vidi uzņēmumā, atbilstoši prakses programmai.
Uzdevumi:
iepazīties ar uzņēmuma vēsturi un galvenajiem darbības aspektiem;
novērtēt mārketinga vidi uzņēmumā;
veikt mārketinga pamatelementu (marketing mix) izpēti;
izpētīt uzņēmuma klientu apkalpošanas kultūru;
uzzināt klientu piesaistes veidus;
izprast uzņēmuma darbības paplašināšanās iespējas;
novērtēt konkurentu darbību;
izvērtēt uzņēmumā pielietotos mārketinga komunikācijas veidus.
Lai veiktu uzdevumus un sasniegtu mērķi, tika izmantoti tūrisma kompānijas SIA „Your Run” materiāli un mācību literatūra.
Tūrisma aģentūra SIA „Your Run” darbojas kopš 2004. gada. Nosaukums tika izvēlēts ar nolūku, lai būtu skaidrs un viegli saprotams ne tikai ārzemju, bet arī mūsu tirgū. Vārds „run”, tulkojumā var būt gan darbības vārds, gan īpašības vārds, gan lietvārds un simbolizē dinamismu, virzību uz priekšu. Veidojot to personiskāku, tuvāku cilvēkam, radās nosaukums „Your Run”. Lai būtu skaidri mērķi un darbības virziens, kompānija noteica savu misiju un vīziju, un radīja savu solījumu. Misija – radīt un piedāvāt labāko ceļojumu, lai mūsu klienti būtu skaisti! Cilvēks, kurš domā un mīl ir skaists, apmierināts un veiksmīgs! Mēs vēlamies, lai mūsu klienti būtu veiksmīgi! Vīzija – būt par pirmo izvēli tirgos, kuros sniedzam savus pakalpojumus. Solījums – mēs apsolām Tev iet līdzās un palīdzēt izvēlēties labāko ceļojumu, lai Tu būtu skaists!
Birojs atrodas Jēkaba kazarmās, Vecrīgā, ir ērta piebraukšana, nav nepieciešama caurlaide un ir pieejama maksas stāvvieta. Arī ar sabiedrisko transportu ir ērta nokļūšana.
Kopš 2005. gada aprīļa tūrisma aģentūra SIA „Your Run” ir ALTA (Association of Latvia Travel Agencies) locekle, kurā ietilpst visas lielākās Latvijas tūrisma aģentūras. 2006. gada februārī tūrisma aģentūra SIA „Your Run” ieguva starptautisku IATA (International Air Transport Association) sertifikātu. Jāatzīmē, ka diviem no uzņēmuma darbiniekiem ir vairāki starptautiski IATA diplomi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register