Skolotaja stundu saka laicīgi, izklastot stundas tēmu un mērķi.Skolotāja ar bērniem parrunāja par to, kas ir karstā josla, kādi tur ir sastopami dzīvnieki, augi.Solēni darbojas aktīvi un ar interesi. Darbs bija diferencēts, stunda veicamie uzdevumi bija sagatavoti ar dažādu grūtības pakāpi.Skolotajai izveidojas laba sadarbība starp skolēniem, strādājot paros, grupās.
1.Stundas gaita varēja redzēt, ka skolotāja ir gatava kompromisam.
2.Skolotāja labprāt uzklausīja skolēnus, kad tiem radās grūtibas uzdevuma veikšanā.
3.Stundas beigās varēja redzēt, ka skolēni uzticās skolotājai.
4.Skoleni ar lielu interesi klausījās skolotājā.
5.Skolotāja bērnus nekritizēja. Deva padomus,kas berniem palīdzēja veikt uzdevumus.
6.Skolotāja savam darbas piegāja ļoti paskritiski.
7.Skolotāja ļoti veiksmīgi darbojās ar bērniem,ar savu pozitīvo attieksmi pret katru, viņa rosinaja tos uz labestību, sirsnīgumu.
8.Bērni patstavīgi pildīja uzdevumus.
9.Skolotāja iedrošinaja skolēnus ar uzslavēšanu, pozitīvu attieksmi.
10.Skolotaja centas katram bērnam pieiet no citas puses tā, lai bērns spētu izpildīt šo uzdevumu.
11.Darba metodes un paņēmieni ar kuriem tika sasniegtas metodes bija ļoti pozitīvas.
12.Mikroklimats klase bija pozitīvs.
Stundas beigās varēja secināt, ka stundas mērķis ir sasniegts, pateicoties skolotājas radošajai pieejai darbam un kompetencei.…