Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458320
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Telpas sagatavotība darbam atbilst nodarbības būtībai. Studentiem nodarbības laikā jānoskatās video filma par Indiju, par tās kultūru. Videofilmas noskatīšanai sagatavots televizors un videomagnetafons. Apgaismojums tiek izveidots tāds, lai studenti skatoties filmu sev svarīgāko varētu arī pierakstīt. Nodarbības telpa gan varētu būt nedaudz lielāka un plašāka.
Nodarbības tēma; kultūras jēdziens, par citu tautu kultūrām, par to kopsakarībām un atšķirībām. Šīs nodarbības uzdevums ir sniegt studentēm priekšstatus par citu tautu kultūrām. Studentes par nodarbības tēmu informētas, iepriekšējā lekcijā.
Kā mācību metode tiek izvēlēta demonstrēšana (videofilmas noskatīšanās), kuru noskatoties studentiem jāuzraksta pārbaude darbs, savas domas, pēc noskatītās filmas un iepriekšējās pieredzes par indiešu kultūru un Indiju.
Nodarbība veidota kā viens vesels, kaut arī sastāv no divām daļām. Viena videofilmas noskatīšanās, otra- savu domu izklāsts.
Kā mācību līdzekļi izmantoti- pasniedzēja sagatavotie konspekti, tā arī sagatavotie tehniskie materiāli (televizors un videomagnetafons) filmas noskatīšanai.
Veiksmīgākie momenti:
Filmu studenti skatās ar lielu aizrautību, tās laikā liela daļa izdara pierakstus un pēc videofilmas demonstrācijas uzdod pasniedzējai neskaidros jautājumus.
Problēmas nodarbības laikā nesaskatīju.
Pasniedzējai darba stils ļoti labi izstrādāts, var novērot studentu aktivitāti un aizrautību. Var redzēt, ka pasniedzēja labi pārzina savu priekšmetu, labi pārvalda situāciju un ļoti korekti sadarbojas ar studentiem.
Pasniedzēja gatavība darbam:
Pasniedzēja uz lekciju ierodas laikā, sagatavo telpu nodarbībai, izvēdina, sakārto krēslus. Pārbauda vai viss sagatavots priekš videofilmas noskatīšanās. Pasniedzējai ir labi izstrādāts un pārdomāts nodarbības konspekts.
Studentu sagatavotība darbam:
Studenti uz nodarbību ieradušies laikā, lai gan ir dažas studentes kuras nokavē. Studenti respektē pasniedzēju.
Nodarbības vērtējums:
1.Nodarbības sākumā pasniedzēja studentiem izklāsta nodarbības plānu. Tiek nedaudz atkārtots lekcijas materiāls, lai studentiem būtu vieglāk iedziļināties būtībā. Nodarbības otrajā daļā studentes tiek aktīvi iesaistītas diskusijā par noskatīto videofilmu, lai varētu uzrakstīt patstāvīgo darbu.
2.Studenti telpā tiek sasēdināti tā, lai katrs varētu bez problēmām redzēt filmu.
3.Studenti patstāvīgi veic filmas noskatīšanos par Indiju un indiešu kultūru.
4.Nodarbības otrajā daļā tiek pārrunāts par filmu un studenti uzdod neskaidros jautājumus.
5.Nodarbības beigās tiek uzdots patstāvīgais darbs, kuru studenti veic bez iebildumiem.
Secinājumi:
Pasniedzējas mācību metode- nodarbība, kuras laikā studentes tiek aizrautas ar interesanta materiāla apgūšanu.
Pasniedzēja ļoti prasmīgi prot aizraut, ieinteresēt studentus un motivēt mācību procesam Prot apvienot mācību metodes, kas nodrošina nodarbības struktūras veselumu.


Nodarbību hospitēja …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1120842
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register