-
Prakses atskaite restorānā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTURS UN NOVĒRTĒJUMS | 4 |
1.1. | UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA, DARBĪBAS VEIDI | 4 |
1.2. | ORGANIZĀCIJAS STRUKTŪRA | 5 |
1.3. | UZŅĒMUMA FILOZOFIJA, MISIJA UN GALVENĀS STRATĒĢIJAS | 6 |
1.4. | UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 7 |
1.5. | FINANSIĀLI EKONOMISKO RĀDĪTĀJU ANALĪZE | 8 |
2. | MĀRKETINGA POLITIKA | 9 |
2.1. | GALVENIE UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI, CENU VEIDOŠANA, SADALES KANĀLI | 9 |
2.2. | PAKALPOJUMA KUSTĪBAS POLITIKA TIRGŪ | 10 |
2.3. | UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZE | 11 |
3. | REKLĀMAS DARBĪBAS ORGANIZĒŠANA UN PLĀNOŠANA | 14 |
3.1. | PATĒRĒTĀJU LOJALITĀTE UN SKAITS | 14 |
3.2. | REKLĀMAS DARBĪBAS SPECIĀLISTS | 14 |
3.3. | TIRGŪ IEVIEŠANAS POSMA PLĀNOŠANA UN KONTROLE NO PATĒRĒTĀJA PSIHOLOĢIJAS VIEDOKĻA | 15 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 16 | |
PIELIKUMI | 17 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Klientu piesaistei un noturēšanai tiek izdomātas dažādas akciju programmas, atlaižu kartes, konkursi u.c.
2. Restorāna mērķa tirgus ir gan sievietes, gan vīrieši, gan bērni, gan ģimenes dažāda vecuma un tautības, ar vidējiem vai augstiem ienākumiem. Tie ir cilvēki, kuriem patīk labi vīni un internacionāla virtuve.
3. Salīdzinot ar 2011. gadu, 2012. gadā restorāna neto apgrozījums ir palielinājies, kas liecina par restorāna pozīciju nostiprināšanos un atpazīstamības gūšanu.
4. Spriežot pēc bilances datiem, pārskata gada zaudējumi ir palielinājušies.
5. Vāji attīstīta produkta virzīšana tirgū.
6. Nepātraukta patērētāju un konkurentu analīze ļauj veicināt konkurētspēju.
7. Reklāmas darbība uzņēmumā noris aktīvi.
8. Uzņēmuma viens no galvenajaiem darba kvalitātes rādītājiem ir profesionāli darbinieki.
Priekšlikumi:
1. Jāpiestrādā pie zaudējumu samazināšanas, jāpārskata tas, no kā zaudējumi rodas. Ja tie rodas no neizmantotās pārtikas, kas tika sabojāta, tādēļ netika izmantota, tad jāpiedomā pie kvalitatīvākas uzglabāšanas metodes, vai arī pārtikas produktu pasūtīšanas apjomu samazināšas.
2. Piesaistīt jaunu, perspektīvu darbaspēku, ieviest jaunas vakances mārketinga jomā, motivēt viņus izstrādāt jaunas idejas reklāmas veidošanā un darbības pilnveidošanā.
3. Jāpiedomā pie inovatīviem risinājumiem, kas spētu attīstīt produkta virzīšanu tirgū.
4. Lai gūtu popularitāti un cilvēku uzmanību, restorānam jāsāk rīkot akcijas, kuru rezultātā restorāna vārds gūtu plašu rezonansi, piemēram, dažādos svētkos sūtīt kādam no bērnu namiem pašgatavotus saldumus, kā arī rīkot bernu priekšā šefpavāra meistarklasi, ļaujot tiem piedalīties un pašiem mēģināt gatavot.
…
Lai veiksmīgi ieviestu jaunu ēdienu vai mainītu ēdienkarti, kā arī mainītu cenu, nepieciešams izpētīt klientu reakciju. Ja restorāns vēlas mainīt kādu ēdienu uz citu, vai arī pilnībā nomainīt ēdienkarti, rīko aptaujas, lai uzzinātu cilvēku domas par doto jautājumu. Ar aptaujām nodarbojas mārketinga speciālists, kurš vai nu aptaujā cilvēkus mutiski (lai veidotu uzticību un simpātiju), vai arī elektroniskā veidā, visbiežāk, nosūtot anketas patstāvīgajiem klientiem uz e- pastu. Restorānam jau bija negatīva pieredze agrāk, kad tika nomainīta ēdienkarte, neuzzinot apmeklētāju viedokli, kas noveda pie klientu sarukšanas.
- Prakses atskaite par darbu muitā
- Prakses atskaite restorānā
-
Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
Practice Reports10 Business, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Profesionālās prakses atskaite
Practice Reports for university36
-
Prakses atskaite
Practice Reports for university10
-
Prakses atskaite restorānā "Lielais Kīņas mūris"
Practice Reports for university17
-
Prakses atskaite ēdināšanas servisā
Practice Reports for university30
-
Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi" Grieķijā
Practice Reports for university16