Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:614120
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Restorāna “Sumo” vispārējs raksturojums un tā vēsture    3
1.1.  Restorāna “Sumo” vieta Latvijas tirgū    5
1.2.  Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū    5
1.3.  Japāņu restorānu konkurence Latvijas tirgū    5
1.4.  Restorānu biznesa aktuālā situācija Latvijā un pasaulē    5
1.5.  Restorāna „Sumo” loma ekonomiskajās un sociālajās struktūrās    6
1.6.  Valsts, pašvaldību un nozares institūciju attieksme pret restorānu biznesu    6
2.  Restorāna „Sumo” organizatoriskā struktūra un vadība    8
2.1.  Darbinieku atlase, pieņemšana darbā un atlaišana    9
2.2.  Amata apraksti    11
2.3.  Iekšējās kārtības noteikumi    15
2.4.  Darbinieku motivācija    16
3.  Restorāna „Sumo” darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    18
4.  Restorāna „Sumo” mārketinga darbība    19
4.1.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    20
4.2.  Cenas veidošanas stratēģija    21
5.  Restorāna „Sumo” finansu analīze    24
5.1.  Likviditātes analīze    24
5.2.  Aktivitātes koeficenti    25
5.3.  Kapitāla struktūras analīze    26
5.4.  Rentabilitātes analīze    27
6.  Mans personīgais devums prakses darbībā    30
  Scinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
• Restorāna izdevīgā atrašanās vieta – Vecrīgas centrā netālu no iepirkšanās lielveikala „Galerija Centrs”, tomēr tam būtu jāturpina sava pilnveidošana lielās un pieaugošās konkurences dēļ.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Restorāna „Sumo” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti, kā arī vienmēr tiek informēti par restorāna jaunumiem. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga, tāpēc es secinu, ka restorāna direktors atbilst pie demokrātiskā vadības stila.
• Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi, kas nesakrīt un nepārklājas ar cita dienesta pienākumiem.
• Darbinieku meklēšana un atlase uzņēmumā notiek gan meklējot potenciālu iekšējā uzņēmuma vidē, gan ārējā vidē caur presi, internetu un mutiskiem ieteikumiem.
• Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
• Restorāna “Sumo” mērķauditorija ir turīgi cilvēki.
• Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
• Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2010.gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2009.gadu, bet tik un tā restorāns strādā ar zaudējumiem.
• Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register