Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:609136
 
Evaluation:
Published: 07.08.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme    5
2.  Darbā iesniedzamo dokumentu raksturojums un noformēšanas kārtība    7
3.  Uzņēmuma vieta nozarē, tiešo un netiešo konkurentu raksturojums    8
4.  Uzņēmuma komercdarbības tipa raksturojums    9
4.1.  Uzņēmuma reģistrēšanas kārtība    9
4.2.  Uzņēmuma izvēlētā komercdarbības tipa priekšrocības un nepilnības    10
4.3.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    10
4.3.1.  Dažādu nodaļu funkciju apraksts    10
4.3.2.  Amatu aprakstu analīze un profesiogrammu izveide    12
5.  Darba samaksas formas uzņēmumā un neto algas aprēķins    14
6.  Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums    15
6.1.  Darba kolektīva lielums un tā atbilstība darba apjomam    15
6.2.  Attiecību veidi darba kolektīvā un vadības stila raksturojums    15
6.3.  Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava un kritika kā ietekmēšanas veids    16
6.4.  Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums    18
7.  Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā    19
7.1.  Lietišķo sarunu kultūra    19
7.2.  Darījumu vēstules ar klientiem    21
8.  Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori un to ietekme uz cilvēka darbību    23
8.1.  Telpas dizaina un plānojuma ietekme    23
8.2.  Gaismas, trokšņu un sanitāri higiēnisko apstākļu ietekme    24
9.  Uzņēmuma preču raksturojums    25
9.1.  Preču raksturojums pa grupām    25
9.2.  Preces dzīves cikls    27
9.3.  Preču iesaiņojumu funkciju raksturojums    29
9.4.  Preču zīmju veidu un stratēģiju piemēri    31
10.  Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība    33
11.  Mērķa tirgus raksturojums    35
11.1.  Mērķa tirgus noteikšana    35
11.2.  Pircēju rīcības motīvu un pirkšanas ietekmējošo faktoru analīze    36
12.  Uzņēmuma makrovides analīze    38
13.  Materiālā atbildība uzņēmumā    40
14.  Secinājumi    41
Extract

14. Secinājumi
Tik veiksmīgs un stabils uzņēmums, protams, izraisīja arī manu interesi, jo šī brīža apstākļos Latvijā nav daudz uzņēmumu, kuri varētu lepoties ar tik lieliem panākumiem, tādēļ man bija liels prieks, ka es varu iziet savu praksi SIA „Arkolat.”
SIA „Arkolat” specializējas trīs segmentu apkalpošanā - mazumtirdzniecībā, vairumtirdzniecībā un HoReCa.
Uzsākot mācību praksi pārsvarā uzturējos veikalā/noliktavā, bet pāris reizes arī nācās padarboties mārketinga nodaļā. Šajā laikā padziļināti iepazinos ar uzņēmumu un tā struktūrvienībām. Papildus visam iepazinos ar datorprogrammas „Microsoft Dynamics AX” piedāvātajām iespējām, piemēram, pavadzīmju reģistrāciju.
Katra diena deva jaunas iemaņas un zināšanas. Iemācījos sastrādāties ne tikai ar kolēģiem, bet arī ar klientiem. Sākumā katru solīti pieskatīja kolēģi, bet vēlāk visu darīju pati. Ja bija kādas problēmas, varēju vaicāt jebkuram, jo personāls bija ļoti atsaucīgs un pretimnākošs.
Apkopojot prakses rezultātus, varu teikt, ka savu darbu prakses laikā es novērtēju pozitīvi un esmu apmierināta ar iegūtajiem rezultātiem. Prakses laikā ieguvu jaunu pieredzi, noteikti turpināšu visu jauniegūto izmantot arī turpmākajā darbā.


Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register