Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411514
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “CUBE Aģentūra” darbības raksturojums un novērtējums    4
1.1.  Pārdošanas organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    4
1.2.  Pārdošanas modeļa stiprās un vājās puses    5
1.3.  Uzņēmuma klientu raksturojums    5
2.  SIA “CUBE Aģentūra” darbības novērtēšana pārdošanas darba organizācijas jomā    7
2.1.  Pārdošanas vadības mērķi un uzdevumi    7
2.2.  Pārdošanas vadības stils un standarti    7
2.3.  Pārdošanas komandas veidošana    8
2.4.  Motivācijas ietekme uz pārdošanas procesu    9
2.5.  Pārdošanas darba plānošana un kontrole    10
2.6.  Pircēju apkalpošanas procesa organizācija    10
2.7.  Priekšlikumi pircēju apkalpošanas procesa organizācijas pilnveidošanai    11
3.  Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi SIA “CUBE Aģentūra” un priekšlikumi    12
3.1.  Secinājumi    12
3.2.  Priekšlikumi    12
Extract

3. SECINĀJUMI PAR PRAKSES UZDEVUMU IZPILDI SIA “CUBE AĢENTŪRA” UN PRIEKŠLIKUMI
3.1. Secinājumi
a) Uzņēmums rūpējas par saviem darbiniekiem un rnodrošina gan labu higiēnu darba vidē, gan arī motivatorus.
b) Projektu vadītāju galvenais uzdevums nav tikai pārdošana – viņiem ir arī jānodrošina tā piegāde, kas visā šajā procesā ir pat sarežģītāks posms, nekā pati pārdošana.
c) Uzņēmuma vadības stils ir demokrātisks, un vadība darbiniekiem dod diezgan lielu brīvību gan lēmumu pieņemšanā, gan procesu izpildē.
d) Svarīgākais kritērijs visā darba procesā ir rezultāts.
e) Klientu apmierinātība ir ļoti svarīga, jo šis ir uzņēmums ar labu reputāciju, par kuras uzturēšanu ir jārūpējas.
f) Uzņēmuma projektu vadītājiem tiek maksāta pamatalga, kurai tiek pievienota algas mainīgā daļa, kas atkarīga no konkrētā darbinieka katra mēneša apgrozījuma.
g) Uzņēmuma darbinieku un vadības attiecības ir ļoti labas – vadība ļoti bieži nepieciešamības gadījumā piedalās arī nelielu problēmsituāciju risināšanā.
h) Uzņēmumam ir sava iekšējā uzskaites sistēma / CRM, kur tiek apkopota ļoti liela daļa svarīgās un aktuālās informācijas. Šī sistēma ir paša uzņēmuma veidota, tāpēc tajā ir iespējams veikt nepieciešamās izmaiņas un uzlabojumus diezgan ātri un ērti paša uzņēmuma iekšienē.
i) Uzņēmums ir sociāli atbildīgs un noteiktu apjomu darba stundu gadā atvēl sociāliem vai labdarības projektiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,77 €
Work pack Nr. 1369334
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register