Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859544
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  SIA “Lattelecom” vispārējs raksturojums    3
1.1.  Organizācijas vēsture    3
1.2.  Lattelecom grupa    4
1.3.  Lattelecom grupas sniegtie pakalpojumi    9
1.4.  Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem    10
2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtisko tendenču analīze    14
2.2.  Uzņēmuma ārējās mikrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    17
3.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    21
3.1.  Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi, to raksturojums    21
3.2.  Organizācijas organizatoriska struktūra    23
3.3.  Vadības stils    26
3.4.  Motivēšanas sistēma    27
3.5.  Uzņēmuma iekšējais mārketings    29
3.6.  Uzņēmuma darbības plānošanas process    31
3.7.  Uzņēmuma iekšējā tehnoloģiskā vide    32
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
  Pielikums    38
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses atskaites izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi:
1. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem.
2. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
3. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti.
4. Lai Lattelecom darbība noritētu sekmīgi atsevišķu nodaļu un to sadarbības ietvaros, Lattelecom ir izveidota efektīva struktūra. Lattelecom struktūra ļauj optimāli vadīt uzņēmuma darbu un paredz risku sadali starp noteiktām struktūrvienībām. Tādējādi tiek nodalīta atbildība starp darbiniekiem, kuri saistīti ar produktu pārdošanu, darbiniekiem, kuri tehniski nodrošina pakalpojumu funkcionēšanu un darbiniekiem, kuri šos produktus izstrādā.
5. Lattelecom ir izveidota efektīva iekšējās kontroles sistēma, kas vadībai palīdz nodrošināt pamatotu pārliecību, ka Lattelecom aktīvi ir nodrošināti pret zaudējumiem un nesankcionētu vadīšanu, lietošanu, darbības riski tiek pastāvīgi uzraudzīti un novērtēti;
6. Lattelecom nepārtraukti savā darbībā cenšas kaut ko mainīt, lai neapstātos veiksmīgas darbības process un uzņēmums attīstītos. Ik pa laikam tiek uzlabotas gan Lattelecom iekšējās sistēmas, gan produkti. Parādās arī jauni pakalpojumi un produkti, kuru izveidei ir jāpieliek ar vien lielākas pūles, tomēr process neapstājās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register