-
Prakses atskaite SIA "Lattelecom"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | SIA “Lattelecom” vispārējs raksturojums | 3 |
1.1. | Organizācijas vēsture | 3 |
1.2. | Lattelecom grupa | 4 |
1.3. | Lattelecom grupas sniegtie pakalpojumi | 9 |
1.4. | Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem | 10 |
2. | Uzņēmuma ārējās vides raksturojums | 14 |
2.1. | Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtisko tendenču analīze | 14 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās mikrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze | 17 |
3. | Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums | 21 |
3.1. | Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi, to raksturojums | 21 |
3.2. | Organizācijas organizatoriska struktūra | 23 |
3.3. | Vadības stils | 26 |
3.4. | Motivēšanas sistēma | 27 |
3.5. | Uzņēmuma iekšējais mārketings | 29 |
3.6. | Uzņēmuma darbības plānošanas process | 31 |
3.7. | Uzņēmuma iekšējā tehnoloģiskā vide | 32 |
Secinājumi un priekšlikumi | 34 | |
Izmantoto avotu saraksts | 36 | |
Pielikums | 38 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses atskaites izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi:
1. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem.
2. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
3. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti.
4. Lai Lattelecom darbība noritētu sekmīgi atsevišķu nodaļu un to sadarbības ietvaros, Lattelecom ir izveidota efektīva struktūra. Lattelecom struktūra ļauj optimāli vadīt uzņēmuma darbu un paredz risku sadali starp noteiktām struktūrvienībām. Tādējādi tiek nodalīta atbildība starp darbiniekiem, kuri saistīti ar produktu pārdošanu, darbiniekiem, kuri tehniski nodrošina pakalpojumu funkcionēšanu un darbiniekiem, kuri šos produktus izstrādā.
5. Lattelecom ir izveidota efektīva iekšējās kontroles sistēma, kas vadībai palīdz nodrošināt pamatotu pārliecību, ka Lattelecom aktīvi ir nodrošināti pret zaudējumiem un nesankcionētu vadīšanu, lietošanu, darbības riski tiek pastāvīgi uzraudzīti un novērtēti;
6. Lattelecom nepārtraukti savā darbībā cenšas kaut ko mainīt, lai neapstātos veiksmīgas darbības process un uzņēmums attīstītos. Ik pa laikam tiek uzlabotas gan Lattelecom iekšējās sistēmas, gan produkti. Parādās arī jauni pakalpojumi un produkti, kuru izveidei ir jāpieliek ar vien lielākas pūles, tomēr process neapstājās.
…
Ievads 1. SIA “Lattelecom” vispārējs raksturojums 1.1.Organizācijas vēsture 1.2. Lattelecom grupa 1.3. Lattelecom grupas sniegtie pakalpojumi 1.4. Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem 2. Uzņēmuma ārējās vides raksturojums 2.1. Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtisko tendenču analīze 2.2. Uzņēmuma ārējās mikrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze 3. Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums 3.1. Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi, to raksturojums 3.2. Organizācijas organizatoriska struktūra 3.3. Vadības stils 3.4. Motivēšanas sistēma 3.5. Uzņēmuma iekšējais mārketings 3.6. Uzņēmuma darbības plānošanas process 3.7. Uzņēmuma iekšējā tehnoloģiskā vide Secinājumi un priekšlikumi Izmantoto avotu saraksts Pielikumi 1.Pielikums Jebkura firma mūsdienās cenšas labāk un efektīvāk savu produktu virzīt tirgū, lai tieši viņu precei būtu noiets. SIA „Lattelecom” ir viens no lielākajiem un labākajiem sakaru, televīzijas un datu devējiem Latvijā. Līdz ar to uzņēmums nevar atslābināties, bet gan vel efektīvāk sekot līdzi Latvijas tirgum lai saglabāt savu statusu arī turpmāk. „Lattelecom” grupas pirmsākumi meklējami 1882. gadā, kad Rīgā sāka darboties pirmā tālruņu centrāle. Vairāk nekā gadsimta laikā „Lattelecom” ir ievērojami attīstījies, un tā izaugsme bijusi ļoti dinamiska. Uzņēmums rūpīgi sekojis līdzi tehnoloģiju attīstībai, gan arī pētījis esošo un potenciālo klientu vēlmes un vajadzības, kas ļāva pilnveidot un ievērojami papildināt telekomunikāciju pakalpojumu klāstu. Šodien „Lattelecom” ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā, kas piedāvā elektroniskās saziņas risinājumus mājām, maziem un vidējiem uzņēmumiem, valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī lieliem korporatīviem klientiem. Tā kā telekomunikāciju tehnoloģijas attīstās strauji un parādās jauni nozares virzieni, visiem iesaistītājiem telekomunikāciju sfērā arī ir jāattīstās un jāpilnveidojas, lai mūsdienu cilvēkam varētu piedāvāt jaunas iespējas laika un informācijas apstrādes ekonomijai. „Lattelecom” strādā dinamiskā vidē, un tās darbu virza attīstība, uzticamība un profesionalitāte. Tās ir vērtības, kas ļauj būt soli priekšā šodienai, uzņemties atbildību par paveikto un piedāvāt klienta vajadzībām vispiemērotāko risinājumu.
- Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
- Prakses atskaite SIA "Lattelecom"
- Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
Practice Reports for university55
-
Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
Practice Reports for university11
-
Prakses atskaite AAS "Balva"
Practice Reports for university26
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Practice Reports for university20
-
Prakses atskaite un prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university13
Evaluated!