Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:931328
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Izmaiņu tempi mūsu dzīvē pastāvīgi aug. Šodien daudz kas ir ne tā kā bija vakar un rītdien būs savādāk nekā šodien. Šis gads bija neierasts visiem uzņēmējiem.
Uzņēmuma „Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE" neiekļūst Latvijas lielāko veikalu tīklu sarakstā un salīdzinoši ir mazs preču tirdzniecības uzņēmums.
„Lars Limited” dibināta 1993. gadā. Veikals „ESSE” atrodas Cēsīs Zvirbuļu ielā 2a un ir viena no veikalu tīkla „ESSE” mazajām filiālēm. Uzņēmuma vienīgais dibinātājs un īpašnieks ir Agris Bergs,dzimis 1962. gadā, dzīvo Valmierā. Darba vieta un amats - SIA "Lars Limited” veikalu ķēdes "ESSE", direktors. Pēdējā pabeigtā mācību iestāde ir Valsts Priekuļu Lauksaimniecības tehnikums, 1987. Nekustamie īpašumi un kapitāla daļas- māja Valmierā, Rūjienas ielā - 21, māja Valmierā, Rīgas ielā - 74, akcijas akciju sabiedrībās "Abuls" un "Nacionālā Tirdzniecības Kompānija", SIA "ESSE" īpašnieks.
Veikalā strādā 14 darbinieki, kas veic vienādus darbus, tikai uz maiņām. Kolektīvs ir ļoti saliedēts un draudzīgs, vadītāja ir pretimnākoša un ļoti saprotoša.
Šo prakses vietu izvēlējos, jo tā atrodas tuvu manai dzīvesvietai un ir ļoti atsaucīga vieta praktikantiem.

Kvalifikācijas prakses mērķi ir:
1.iegūt praktisko pamatojumu iepriekš iegūtajām teorētiskajām zināšanām,
2.sagatavoties turpmākam praktiskam darbam
3.sagatavoties konkurencei darba tirgū.

Kvalifikācijas prakses uzdevumi ir:
1.izprast uzņēmējdarbības principus un iespējas,
2.izprast uzņēmuma veidošanas, pastāvēšanas un attīstības priekšnoteikumus,
3.plašāk izpētīt tirdzniecības uzņēmumu un mārketinga vidi,
4.veikt padziļinātu tirgus izpēti,
5.veikt konkurentu analīzi,
6.novērot klientus, to prasības, pirkšanās paradumus un arī vērot pārdevēju attieksmi,
7. veikt padziļinātu preču sortimenta izpēti un analīzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register